اظهارات بازیکنان استقلال و مس رفسنجان

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌ گوید تیمش می‌تواند قهرمان نیم فصل شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ امیرحسین حسین‌زاده پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان درمورد این بازی اظهار داشت: می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم، اما خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. در نهایت خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل شود یا خیر، گفت: به امید خدا؛ تمرکزمان برای بازی بعدی است و اگر برنده شویم می‌توانیم به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص شانس‌های گلزنی‌‌اش در این بازی، گفت: در یک صحنه دیدم گلر مس جلو آمده، اما خیلی خوب و باهوش عمل کرد و با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد، اما گزینه‌‌ای برای پاس هم نداشتم. مدافع حریف با کوین رفته بود و من راهی جز شوت زدن نداشتم.

گلزن مس: اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، استقلال را می‌بردیم

محمدرضا سلیمانی در مورد شکست مس مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و نتیجه به ضرر ما شد. گل هم زدم، اما نتیجه‌ای که می‌خواستیم نگرفتیم.

وی ادامه داد: اگر ما هم از موقعیت هایمان استفاده می‌کردیم، نتیجه دیگری رقم می‌خورد و می‌توانستیم برنده شویم.

غفوری: حذف از آسیا فاجعه فوتبال آماتور ایران بود

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۳ بر ۲ تیمش برابر مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر توانستم صحیح و سالم از زمین بیرون بیایم و ۳ امتیاز را گرفتیم. شرایط خوب است و امیدوارم همین اتفاق ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: چون تیم صدر جدول است، تیم اعتماد به نفس بیشتری می‌گیرد و تیم قوی‌تر و شرایط بهتر می‌شود. هدف ما قهرمانی است و لیاقتش را داریم. در این مدت به تیم ما ظلم شد. حذف از لیگ قهرمانان یک فاجعه ملی بود که نمی‌توان آن‌را توجیه کرد. آدم‌های دیگر در امور استقلال دخالت می‌کردند که ورزشی نبودند و باید به این مسائل دقت می‌شد اما این اتفاق نیافتاد. نه مجلس، نه وزارت ورزش و نه مدیران قبلی جوابگو هستند. نه کسی قبول می‌کند و نه عذرخواهی می‌کنند.

او اضافه کرد: هر باشگاهی سعی می‌کند در بالاترین سطح باشد و این اتفاق لطمه می‌زند. ما انگیزه زیادی داریم اما لطمه زیادی به ما زد. ما فوتبال آماتوری داریم که به آن می‌خواهیم سر و شکل حرفه‌ای دهیم اما با این روند نمی‌شود. وقت آن است آن‌هایی که خودشان را به خواب زدند، بیدار شوند و سر و سامانی به فوتبال دهند. بالاترین نهاد ورزش، وزارت ورزش و وزیر ورزش است که بارها قول خصوصی‌سازی شود اما این اتفاق نیافتاده است. دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند تا فوتبال حالت گدایی به خودش بگیرد و همیشه کاسه چه‌کنم چه‌کنم دست ما باشد و فوتبال همین‌طوری فقیر باشد.

کیانی: جایگاه تراکتور انتهای جدول نیست

مهدی کیانی، هافبک مس رفسنجان بعد از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: هر دو تیم هجومی بودند اما جای هواداران خالی بود. اگر هواداران حضور داشتند، فوتبال لذت‌بخشی را می‌دیدند. می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری را در این بازی بزنیم. هم منشا و هم علیاری موقعیت‌هایی داشتند که گل نشد. 

وی درباره اعلام سه ضربه پنالتی در این مسابقه و عملکرد داور گفت: نمی‌توانم تشخیص بدهم پنالتی‌ها درست بود یا غلط. کارشناسان نظر بدهند بهتر است.

هافبک دفاعی مس رفسنجان درباره حضور تیمش در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: ما تیم خوبی هستیم و کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. مس در سال‌های آینده می‌تواند از بهترین باشگاه‌های ایران باشد. 

کیانی درباره حضور کوتاه در این مسابقه و به دست آوردن فرصت‌های بیش‌تر برای بازی کردن در هفته‌های آینده گفت: مصدومیت کوچکی داشتم. طبیعی است که یک ماهی از مسابقات دور بودم و امیدوارم هر چند دقیقه که بازی می‌کنم، به تیمم کمک کنم. الان خدا را شکر بهتر شده‌ام. موفقیت تیم از همه چیز مهم تر است.

وی درباره شرایط تراکتور در این فصل گفت: خیلی ناراحتم. ۱۲ سال در تبریز زندگی کردم و همیشه تراکتوری هستم و هیچ ترسی هم ندارم که بگویم. حیف است یک تیم با این همه هوادار در انتهای جدول باشد. جایگاه تراکتور این‌جا نیست. امیدوارم مسوولان فکری به حال این تیم بکنند. هواداران تراکتور در سرما و گرما کنار تیم خود بودند. امیدوارم با مدیریت مدیران خوب آذربایجان، تراکتور وضعیت خوبی داشته باشد. 

هافبک پیشین تراکتور درباره عملکرد زنوزی به عنوان مالک این تیم اظهار کرد: به نظرم نباید همه تقصیرها را گردن آقای زنوزی بیندازیم. او از جیب خود هزینه کرد. باید این مسائل را هم دید. کسانی که به تراکتور ظلم کردند، اطرافیان او بودند که به فکر منافع خود بودند. شک نکنید که با دلسوزی مسوولان، تراکتور به روزهای خوب باز می‌گردد. 

حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا ادامه‌دار است

محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش برابر استقلال در خصوص حل مشکلاتش با باشگاه پرسپولیس گفت: لطف خدا و به وسیله باشگاه پرسپولیس بود که به اینجا رسیدم و به فکر این باشگاه هم هستم. تقریبا ۲۳ روزی از عمل من گذشته و منتظر آینده‌ام.

وی در خصوص آینده مس رفسنجان نیز عنوان کرد: باتوجه به رتبه تک رقمی که در فصل گذشته و هم این فصل گرفته، پتانسیل خوب باشگاه را نشان می‌دهد و به روزهای آینده امیدواریم.

او درباره حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا گفت: این اتفاق تاسف‌آور است. همه فوتبالیست‌ها متاسف هستند و باتوجه به مدیریت‌های فوتبالی، این اتفاق‌ها قابل پیش‌بینی و ادامه دار است.

دیدگاه تان را بنویسید