نمایش خشم فرهاد مجیدی به خاطر حذف از آسیا با سکوت!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با خودداری از صحبت درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: دو بازیکن خارجی و دو بازیکن لیگ برتری را در نیم فصل جذب می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان گفت: بعد از بازی با آلومینیوم، تمرینات و جلسات خوبی داشتیم. باتوجه به اینکه بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم دنبال این هستیم فردا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مجیدی تاکید کرد که وریا غفوری شرایط بازی مقابل مس را دارد.

سرمربی استقلال در خصوص خبر حذف این تیم و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: اجازه بدهید بعد از بازی فردا مفصل صحبت می کنم. الان ترجیح می دهم حرفی نزنم.

مجیدی درباره غایبان احتمالی تیمش مقابل مس یادآور شد: خوشبختانه همه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی درباره گل خوردن استقلال مقابل آلومینیوم در دقایق پایانی، اظهار کرد: بزرگترین تیم ها هم ممکن است دقایق آخر امتیاز از دست بدهند. واقعیت این است که مقابل آلومینیوم خوب ظاهر نشدیم. یکسری بازیکنان خسته بودند. با بازیکنان صحبت کردم. هدفی که امسال داشتم بر خلاف سال های قبل این بود که در نیم فصل اول امتیازات را به دست بیاوریم. ان شاءالله در نیم فصل دوم با بازیکنانی که جذب می کنیم شرایطمان بهتر می شود.

مجیدی تاکید کرد که استقلال به دنبال دو بازیکن خارجی از جمله یک بازیکن آسیایی و همچنین دو بازیکن لیگ برتری است. وی گفت: دنبال این هستیم که شرایطمان را بهتر و طبق انتظار هواداران بازی کنیم. خیلی از بازی ها را برده ایم ولی فردایش با بازیکنان صحبت کرده ام که استقلال ساختار خودش را دارد. تفکراتم نزدیک به تفکرات هواداران است.

سرمربی استقلال در خصوص فشردگی مسابقات لیگ هم گفت: این شرایط برای همه تیم ها یکسان است. باید به برنامه ریزی سازمان لیگ احترام بگذاریم. چند بازیکن ما بعد از بازی با آلومینیوم گفتند که خسته بودند و به همین دلیل کیفیت لازم را نداشتند.

دیدگاه تان را بنویسید