واکنش علی پروین به حرف های جنجالی مظلومی

پیشکسوت پرسپولیس به حرف های مظلومی درباره اینکه علی پروین گفته بود حاضرم کل ورزشگاه آزادی را با 100 هزار پرسپولیسی بدهم و جایگاه 8 استقلالی‌ها بگیرم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازیکن و سرمربی اسبق استقلال، چند روز قبل خاطره عجیبی را از علی پروین مطرح کرده و گفته بود:" یادم هست یک روز می‌گفت حاضرم کل ورزشگاه آزادی را با 100 هزار پرسپولیسی بدهم و جایگاه 8 استقلالی‌ها (جایگاه تیفوسی‌های استقلال) را بگیرم. چون همان یک گوشه ورزشگاه اندازه 100 هزار پرسپولیسی سر و صدا می‌کنند!" مصاحبه کامل را اینجا بخوانید.

روزنامه گل نوشت؛ حالا و چند روز بعد از اظهارنظر جنجالی مظلومی، علی پروین به صحبتهای او واکنش نشان داده است.

 وقتی یکی از طرفداران پرسپولیس، صحبتهای مظلومی را به گوش پروین می‌رساند، او شدیدا ادعای مظلومی را رد می‌کند و می‌گوید: در عمرم چنین حرفی را تا به حال نه به پرویز مظلومی بلکه به هیچ فرد دیگری نزده‌ام. هواداران پرسپولیس همیشه پورشورترین و باوفاترین هواداران فوتبال ایران بوده و هستند و اصلا یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در چند دهه اخیر، همین هواداران بودند.

گل در ادامه گزارشش مدعی شده پروین به خاطر صحبتهای مظلومی شدیدا از دست او ناراحت شده چرا که انتظار نداشته مظلومی صحبتهایی را مطرح کند که از دید بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس، به هیچ وجه درست نبوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید