انتشار چهره متهم به جادوگری برای فدراسیون فوتبال؛ خوبان عالم لو رفت؟!+عکس

یکی از رسانه های داخلی تصاویری از فردی که به جادوگری برای فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم تهم شده است، منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، خوبان عالم؟ بدان تاریخ؟ رمال؟ جادوگر؟ نفس حق؟ قلم ناحق؟ مهم نیست شما چه اسمی روی امیر اسکندری می گذارید؛ مهم این است که امیر اسکندری یا امیرخان بعضی ها اسم مستعار است و مرد مشکوک کلاک کرج اصلا امیر اسکندری نیست و نام واقعی اش علی اسکندری است.

طرفداری نوشت: از همان روزی که شهاب عزیزی خادم حاضر نشد در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال که بنا بود سال 1398 برگزار شود، نام نویسی کند این شایعه به گوش می رسید که اجازه او دست الف الف است و اگر او مجوز ندهد عزیزی خادم حق نام نویسی ندارد. یک سال بعد وقتی شهاب عزیزی خادم برای شرکت در انتخابات اسفند ماه 99 ثبت نام کرد باز هم این شایعه شنیده شد که او به اذن الف الف به میدان آمده است و این حرف ها همیشه در قالب شایعه بود تا این که عزیزی خادم پس از پیروزی در انتخابات شروع به تکرار واژه های خوبان عالم، مقربین درگاه الهی، نفس حق و ... کرد تا حساسیت ها به ماجرای او و امیر اسکندری یا همان الف الف بیشتر شود.

الف الف حالا از مشهورترین چهره فوتبال ایران هم معروف تر است. کمتر کسی را می توان در فوتبال ایران پیدا کرد که درباره امیر اسکندری و کراماتش (!) چیزی نشنیده باشد. رمال، جادوگر، دعانویس یا سرکتاب باز کنی که برای خود مریدانی دارد و اغلب مریدانش هم حالا در فدراسیون فوتبال صاحب منصب هستند. اما امیر اسکندری یک نام مستعار است و نام اصلی مرد مشکوک و مرموز کلاک، علی اسکندری است.

علی اسکندری همان کسی است که در شرکت آتیه پردازان تیوا شریک تجاری حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی خادم است و حکم رییس هیات مدیره این شرکت را دارد.  مریدانش او را امیر صدا می زنند اما در ثبت شرکت ها نامش علی درج شده است. روز اولی که آگهی شرکت آتیه پردازان تیوا را منتشر شد، تصور ما این بود که علی اسکندری شریک مهرعلی و عزیزی خادم باید پسر امیر اسکندری باشد اما در ادامه، آنهایی که سابقه آشنایی با اسکندری را داشتند این فرضیه را مطرح کردند که امیر همان علی اسکندری است و حالا تصاویری از علی اسکندری شریک مهرعلی و عزیزی خادم به دست ما رسیده که ثابت می کند علی اسکندری همان امیر اسکندری است و خلاف تصور مریدانش سال به سال پیرتر می شود.

برخی مریدان این شخص که متهم به جادوگری و رمالی است و خودش هم ادعا می کند قدرت های ماورایی دارد، چنان منحرف شده اند و در خرافات فرو رفته اند که ادعا می کنند خوبان عالم شان بالای هزار سال سن دارد و اصلا پیر نمی شود. این پیروان افراطی مرد مرموز کلاک که متاسفانه در فوتبال ایران هم پست و مقام دارند، با این که پیر شدن این رمال را می بینند باز هم فریب همین اباطیل را می خورند و جادوگر را می ستایند. باورهای خرافی آنها باعث شده مثل جریان انحرافی از حقیقت دور باشند.

انتشار تصاویری از چهره خوبان عالم عزیزی خادم و جادوگر فدراسیون فوتبال

انتشار تصاویری از چهره خوبان عالم عزیزی خادم و جادوگر فدراسیون فوتبال

دیدگاه تان را بنویسید