نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و تراکتور

سولدو: تراکتور سال سختی دارد/ گل محمدی: گل خوردن را واقعا دوست ندارم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنانم فرصت خوبی را برای اینکه دست پر از اینجا برویم، از دست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زوونیمیر سولدو، سرمربی کروات تراکتور بعد از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی پایاپایی مقابل این تیم انجام دادیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما بازیکنانم فرصت‌های خوبی را از دست دادند. نیمه اول شاهد چندین موقعیت بودیم که بازیکنانم با بی‌دقتی از دست دادند. تمام تلاش ما در نیمه دوم این بود که حریف به گل برسد. در مجموع از کار تیم راضی هستم.

سرمربی تراکتور درباره اعلام پنالتی علیه تیمش گفت: نمی‌دانم پنالتی بود یا نبود اما عملکرد داوری تاثیری زیادی روی بازی نداشت.

او درباره آینده کاری خود در تراکتور و سخت‌تر شدن وضعیت تیمش گفت: بارها گفتم که تراکتور با شرایطی که دارد، سال سختی خواهد داشت. تلاش می‌کنیم از این شرایط خارج شویم.

سرمربی کروات تراکتور درباره درباره تقویت این تیم در پایان نیم فصل نخست با جذب بازیکنان ایرانی یا خارجی گفت: کار تراکتور سخت است. پیدا کردن بازیکن خوب در ایران سخت شده است.  با تمام تلاشی که کردیم، بازیکنان خارجی خوبی نصیبمان نشد. اکثر بازیکنان یا فصل را از دست داده‌اند  یا آماده نیستند. تلاش می‌کنیم در نیم فصل یکی، دو بازیکن اضافه شود.

سولدو درباره بلاتکلیفی تیمش به جهت شرایط مدیریتی اظهار کرد: واقعا این موضوع در حوزه کاری من نیست. من کار فنی تیم را در اختیار دارم. در این باره باید با باشگاه صحبت کنید.

 

گل‌محمدی: بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه دلخواه‌مان را گرفتیم

یحیی گل‌محمدی، دوشنبه شب بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و نتیجه دلخواه‌مان را هم گرفتیم. در هر صورت بازی سختی بود چرا که تیم حریف با توجه به نتایجی که در گذشته گرفته بود، انگیزه زیادی برای جبران داشت. انرژی زیادی برای کسب امتیاز گذاشتند. بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. در ادامه روی یک صحنه غافلگیر شدیم. حریف خیلی خوب از توپ گیری خود استفاده کرد و به گل رسید. تراکتور تیم قابل احترامی بود و نمی‌شد این تیم را دست کم گرفت.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بعضی از دقایق بازی یک مقدار تمرکز نداشتیم. در مجموع فکر می‌کنم بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند. در نیمه دوم خیلی باانگیزه و فعال‌تر بازی کردیم و توانستیم بیش‌تر توپ را به جریان بیندازیم و از فضاها استفاده کنیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. ذهنیت بازیکنانم برای کسب پیروزی در بازی نمود داشت و فکر می‌کنم برای کسب این سه امتیاز تلاش کردند. بازی سختی بود. سه امتیاز مهم را با توجه به وضعیت جدول کسب کردیم.

او با بیان این که تیمش برای قهرمانی باید مبارزه کند و بجنگد، گفت: این سه امتیاز مهم بود. این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و از شاگردانم تشکر می‌کنم چرا که انرژی خوبی گذاشتند و بازی تماشاگرپسندی را همراه با امتیاز لازم ارائه کردند.

گل‌محمدی درباره زمان رسیدن هنانوف، بازیکن تاجیک تیمش به شرایط مسابقه گفت: حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز کار دارد به آمادگی لازم برسد.  

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر تیمی که می‌خواهد به جام برسد، باید ساختار دفاعی و تیمی خود را بهبود بخشد. همه بازیکنان باید مسوولیت دفاعی خود را بر عهده بگیرند. نباید گل بخوریم و یک تیم این‌قدر راحت دروازه خود را باز شده ببیند. در هر صورت بازیکنانی که در خط دفاعی ما هستند، تلاش زیادی می‌کنند. هیچ وقت گل خوردن یک تیم را نمی‌توان به حساب خط دفاعی گذاشت و تقصیرات را متوجه آن‌ها کرد. یک تیم همه با هم گل می‌خورند. باید روی این مساله بیش‌تر کنیم. در مجموع فکر می‌کنم که به حریف خیلی موقعیت ندادیم و بیش از دو، سه بار به دروازه ما نرسیدند که متاسفانه یکی از موقعیت‌ها گل شد. خودم گل خوردن را واقعا دوست ندارم. خوبی ماجرا این است که این اشتباه را جبران کردیم و بازی را بردیم.

وی درباره درخواست محمد انصاری برای پرداخت مطاباتش از تیم پرسپولیس به یک مرکز خیریه گفت: فکر می‌کنم اگر از آقای صدری بپرسید بهتر است. من در چند و چون قرارداد محمد انصاری نیستم. از کار خیر او خوشحال هستیم اما نمی‌دانیم در چه مرحله‌ای است.

سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن پنالتی تیم توسط ترابی و تغییر پنالتی‌زن این تیم اظهار کرد: قطعا پنالتی‌زن ما تغییر نمی‌کند. تا وقتی ترابی در زمین باشد پنالتی‌زن ما است. او پنالتی‌های حساسی را گل کرده است و از این به بعد هم تا وقتی که در زمین باشد، پنالتی زن اول ما است.  

پیش از آغاز نشست خبری این بازی از ورود زنان خبرنگار به نشست خبری توسط نیروهای یگان ویژه حاضر در ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد و یگان ویژه اعلام کرد دستور کتبی برای حضور بانوان خبرنگار در نشست خبری دریافت نکرده است.

مطهری: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه

حمید مطهری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: بازی سنگینی بود و تراکتور ما را سورپرایز کرد. این تیم اگر در 12 هفته گذشته اینقدر با انگیزه بازی می‌کرد الان اینجای جدول نبود. شرایط تاکتیکی خودمان را به آنها دیکته کردیم، یک پنالتی را هم از دست دادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم.

وی در خصوص رقابت در صدر جدول و فاصله یک‌امتیازی با استقلال عنوان کرد: همیشه تیم‌های بزرگ، افکار بزرگ و مربیان بزرگ این‌طور فکر می‌کنند که به فکر کار خودشان باشند. اینکه این‌طور نیست که نتایج بقیه را دنبال کنند. تمرکزمان روی کار خودمان است. سعی می‌کنیم به مشکلات خودمان بپردازیم و روی نقاط قوت‌مان بیشتر کار و شرایط‌مان را بهتر کنیم ولی اینکه به صدر جدول و نتایج تیم‌های دیگر فکر کنیم‌، این‌طور نیست. این نشانه‌های تیم‌های بزرگ است.

مربی پرسپولیس در خصوص این موضوع که مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفته‌ پرونده گل‌گهر به پرسپولیس ارتباطی ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ موقع دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم ولی آن خبرنگار محترمی که این سؤال را پرسیده‌، به نظر من خیلی سیستماتیک پرسیده است. ایشان فرد باتجربه‌ای است و واقعاً توقع نداشتیم با این ادبیات صحبت کند. یکی دو کلمه‌ مصاحبه در شأن ایشان نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد، اگر دادرس، دادرس فوتبال ایران است وای به حال بقیه فوتبال ما.

دیدگاه تان را بنویسید