جی پلاس

حواشی هفته دوازدهم لیگ برتر | مدافع پرسپولیس پدر شد/فرهاد و جواد یخ در کنار هم! + عکس

هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد. حواشی این دیدارها را در این گزارش می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های پرسپولیس و سپاهان امروز (چهارشنبه) از ساعت 16 در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک - صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

حواشی دیدار استقلال و فولاد

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی، کوین یامگا و رودی ژستد

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران موسوی، سینا شاه‌عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

مسئولان باشگاه استقلال برای تهیه یک مستند از حسن روشن اسطوره این باشگاه دعوت کردند تا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کند. اما به دلیل عدم حضور تماشاگران و بازی در پشت درهای بسته از ورود چهره نام‌آشنای فوتبال ایران به استادیوم ممانعت به عمل آمد. این اتفاق منجر به ناراحتی حسن روشن شد و وی قصد ترک ورزشگاه را داشت. در ادامه روشن در شرایطی که سوار خودرو شده بود تا استادیوم را  ترک کند با اصرار مسئولان باشگاه در ورزشگاه باقی ماند و در گوشه‌ای از استادیوم نشست تا هماهنگی‌ها برای ورود وی به استادیوم آزادی انجام شود.

*پس از مدت‌ها تعدادی از بانوان خبرنگار در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند و برای پوشش این مسابقه به جایگاه خبرنگاران آمدند. آخرین باری که در استادیوم آزادی بانوان خبرنگار حضور داشتند، به فینال سال ۲۰۱۸ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مصاف دو تیم پرسپولیس و کاشیما برمی‌گردد.

*پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی به سمت جواد نکونام رفت و با همبازی سابق خود عکس یادگاری گرفت.

جواد نکونام فرهاد مجیدی

* زبیر نیک نفس بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان پیش از شروع بازی به سمت نکونام رفت و از وی برای حضور در زمین رخصت گرفت. وی بعد از برخورد گرم با نکونام با صحبت درگوشی سرمربی فصل گذشته خود مواجه شد.

* دقیقه 18 آرمان رمضانی به شکلی عجیب به زمین خورد که مصدومیت این بزیکن باعث نگرانی بازیکنان درون زمین شد. البته رمضانی بعد از چند ثانیه بدون مشکل به زمین برگشت.

* در دقیقه 30 مسابقه فرهاد مجیدی از تصمیم داور عصبانی شد و به شدت به وی اعتراض کرد. عرب براقی بعد از این اعتراض به سرمربی استقلال تذکر جدی داد و از وی خواست تا آرام باشد. در این بین نکونام هم به داور اعتراض کرد که با تذکر داور چهارم مواجه شد.

حواشی سپاهان و پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری

علیرضا ابراهیمی قبل از بازی با سپاهان با چند پرسپولیسی دیگر عکس یادگاری گرفت و هنگام عکس گرفتن توپ را زیر پیراهنش گذاشت تا به این شکل خبر بدهد که به زودی پدر می شود. بازیکنان پرسپولیس هم که از این موضوع اطلاع داشتند، به ابراهیمی تبریک گفته و برای خودش و همسرش و البته   فرزند آنها آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.ابراهیمی که ۳۳ سال سن دارد، فصل گذشته کاپیتان گل گهر سیرجان بود و از ابتدای فصل راهی پرسپولیس شد اما کمتر در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد.

بازیکن پرسپولیس پدر شد

منوچهر صفروف، بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس پس از دریافت کارت خود برای اولین بار در لیست سرخ‌پوشان قرار گرفت.

نیمکت نشینی عزت الله پورقاز، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده در تیم سپاهان از نکات قابل توجه این تیم است. در پرسپولیس نیز مهدی ترابی روی نیمکت این تیم نشسته است.

امیر محمدیوسفی، فرشاد فرجی، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی عبدی، منوچهر صفروف و سعید آقایی دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس هستند.

باشگاه سپاهان برای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان پوستر جنجالی منتشر کرد که در آن از عکس سه بازیکن سابق پرسپولیس و حذف ستاره سرخپوشان پایتخت استفاده کرده بود. این موضوع حواشی زادی در فضای مجازی و رسانه‌ها در پی داشت. 

photo_2021-12-29_12-47-33

امروز باشگاه پرسپولیس در جواب این اقدام سپاهانی‌ها پوستر بازی این دو تیم را منتشر کرد که در بالای آن از عکس «سپهر حیدری» استفاده کرده است.این عکس مربوط به سال ۱۳۸۷ و هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان می‌شودجایی که تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین و حساس‌ترین دیدار هفتمین دوره لیگ برتر، خاطره‌انگیزترین قهرمانی خود را با گل «سپهر حیدری» در دقیقه ۹۶ بازی مقابل سپاهان رقم زد. 

photo_2021-12-29_12-47-29

در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پس از اعتراض مسئولان تیم پرسپولیس به واگذاری صد در صد ظرفیت ورزشگاه امام خمینی(س) به تیم میزبان، غلامرضا سلیمانی، ناظر این مسابقه طبق درخواست سرخ‌پوشان اعلام کرد باید قانون 90 به 10 اجرا شود تا هواداران این تیم هم بتوانند طرح‌های موزاییکی مدنظر خود را در بخشی از ورزشگاه اجرا کنند.البته با وجود تاکید ناظر بازی روی این موضوع از صبح امروز تمام ظرفیت‌های ورزشگاه در اختیار تیم سپاهان قرار گرفته و عوامل این تیم طرح‌ها و پرچم‌های خود را روی تمام سکوهای استادیوم امام خمینی(س) نصب کرده‌اند.البته برخی اعضای کانون هواداران پرسپولیس از ساعاتی قبل در ورزشگاه حاضر شده‌ و منتظر آمدن ناظر بازی به استادیوم هستند تا وی قرار نگرفتن بخشی از ظرفیت سکوها در اختیار آنها را صورت جلسه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید