جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| چرا کارت بازیکنان تاجیکی سرخ پوشان صادر نشد؟ / ۴ بازیکن از لیست آبی ها خط خوردند

سه شنبه گذشته خبری در تمرین پرسپولیس منتشر شد که مثل بمب صدا کرد؛ پاداش ۹۰ میلیون تومانی سپاهان اصفهان برای شکست پرسپولیس!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در 7 دی ۱۴۰۰ در اینجا مشاهده می کنید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

خبری که مثل بمب در تمرین سرخ پوشان صدا کرد

سه شنبه گذشته خبری در تمرین پرسپولیس منتشر شد که مثل بمب صدا کرد؛ پاداش ۹۰ میلیون تومانی سپاهان اصفهان برای شکست پرسپولیس!این دیدار حساس درحالی روز چهارشنبه در شهر اراک برگزار می‌شود که پرسپولیسی ها هنوز پاداشی برای پیروزی در این بازی در نظر نگرفته‌اند!رقیب اصفهانی اما این بار پاداش بازیکنان و مربیان خود را ۳ برابر کرده است! شنیدیم پاداش پیروزی های سپاهان در لیگ برتر ۳۰ میلیون تومان است اما به خاطر اهمیت بازی با پرسپولیس این پاداش ۳ برابر شده است.فصل گذشته نیز پرسپولیسی ها مدعی بودند سپاهان اصفهان برای پیروزی خانگی برابر پرسپولیس مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای هریک از اعضای تیمش در نظر گرفته بود. دیداری که با تساوی یک بریک دو تیم به پایان رسید اما جنجالی شد و درگیری هایی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد.سپاهان اصفهان درحال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر ۲۲ امتیازی است و پرسپولیس نیز همین تعداد امتیاز را جمع کرده است. این دو تیم ۳ امتیاز از استقلال صدرنشین عقب هستند و نمی‌خواهند این فاصله زیاد شود. برنده دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس می‌تواند رقیب را کنار زده و به یک قدمی تیم فرهاد مجیدی برسد.هرچند بازی سپاهان و پرسپولیس این بار بدون حضور تماشاگران پرشور دو تیم برگزار می‌شود اما ذره ای از حساسیت این مسابقه نفسگیر و سنگین کم نخواهد شد. باور کنید!

بدهی مالیاتی سرخابی‌ها تعیین تکلیف شد

پرونده بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  از سال‌های گذشته تا پایان سال ۹۵ در "هیات ۲۵۱ مکرر" مورد بررسی و بخشی از بدهی این دو باشگاه تا جایی که قانون اجازه می‌دهد مورد بخشودگی قرار گرفت و به اداره کل مالیاتی شمال استان تهران ارسال شد. در حال حاضر نیز این دو باشگاه تا پایان سال ۹۵ بدهی مالیاتی ندارند و اگر بدهی هم داشته باشند، در حال رسیدگی است.او گفت: از لحاظ بحث مالیاتی این دو باشگاه دیگر مشکل خاصی ندارند و وضعیت بدهی‌های آن‌ها طبق روال قانونی تا پایان سال ۹۵ انجام شده و پرداخت‌هایی که لازم بود، صورت گرفته و دو باشگاه تعیین تکلیف شده‌اند.

یک مصدوم دیگر در جمع سرخ‌پوشان

بازیکنان پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیس از سفر به اراک و بازی برابر سپاهان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را پس از جلسه فنی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و آخرین نکات لازم از سوی کادر فنی از طریق تصاویر ویدوئویی به سرخپوشان منتقل شد. بازیکنان پس از جلسه فنی در زمین چمن حاضر شدند و زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را با دوهای کوتاه، انجام حرکات کششی و نرمشی گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داود فنایی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.آقا وسط در قالب سه گروه، بخش بعدی تمرین بود و در ادامه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در برنامه قرمزپوشان قرار داشت و به صورت کامل به اجرا در آمد. در تمرین 65 دقیقه‌ای امروز، حامد پاکدل، وحدت هنانوف و محمد شریفی به دلیل مصدومیت، زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های مشخص خود را انجام دادند.در پایان تمرین، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند و پس از استراحت و وقفه‌ای کوتاه عازم اراک شدند.

چرا کارت بازی تاجیکستانی‌های پرسپولیس صادر نشد؟

 باشگاه پرسپولیس دو روز قبل ITC وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی خود را دریافت کرد.البته سازمان لیگ به دلیل بدهی قطعی و 96 هزار دلاری به کریستین اوساگونا در راستای رعایت دستورالعمل‌های مربوط به جذب بازیکن خارجی، کارت بازی این دو بازیکن را صادر نکرده است. سازمان لیگ در ابتدای فصل به باشگاه‌ها اعلام کرد برای جذب بازیکن خارجی باید ضمن ارائه تضامین لازم، بدهی قطعی به بازیکنان خارجی نداشته باشد. هرچند هنانوف به دلیل مصدومیت دیدار با سپاهان را از دست داده اما سرخ‌پوشان صفروف را با خود به اراک برده‌اند و برای دریافت کارت بازی وی همچنان در تلاش هستند.پرسپولیس از ساعت 16 فردا در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.

تصمیم مهم پرسپولیس برای بسته نشدن پنجره

کریستین اوساگونا با وجود عملکرد خوب در ذوب آهن ، نتوانست در پرسپولیس کارایی داشته باشد و در این تیم ناموفق بود. با این حال باشگاه پرسپولیس موظف است تا چند روز آینده مطالبات این بازیکن را پرداخت کند تا دوباره پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته نشود. در حالی که قرمزها مهلتی را  برای اعتراض به پرونده اوساگونا در اختیار داشتند اما با تصمیم سرپرست این باشگاه از این کار صرفنظر کردند و حالا باید مطالبات او را پرداخت کنند.مجید صدری پس از مشورت با معاونانش، متوجه شد که پرسپولیس در اعتراض به پرونده اوساگونا شانسی برای برنده شدن ندارد و به همین دلیل از پیگیری این پرونده در دادگاه عالی ورزش و پرداخت هزینه بی جهت خودداری کرد و حالا در تلاش است تا هرچه زودتر طلب این بازیکن را پرداخت کند.به نظر می رسد مطالبات اوساگونا تامین شده و به زودی و بعد از هماهنگی با وکیل این بازیکن، مبلغ تعیین شده از سوی کمیته انضباطی فیفا به حساب مهاجم فصل گذشته پرسپولیس واریز خواهد شد تا پرسپولیس دیگر نگرانی‌ای بابت پرونده این بازیکن نداشته باشد.اوساگونا به دلیل مطالباتی که از این تیم داشته شکایت خود را به فیفا اعلام کرده و توانسته بود حکم دریافت ۹۶ هزار دلار را دریافت کند و حالا قرمزها باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت مطالبات این بازیکن و هزینه دادرسی این پرونده که مجموعا به ۱۰۵ هزار دلار خواهد رسید، اقدام کنند تا از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود جلوگیری کنند.

اخبار باشگاه استقلال

پرداخت کامل مطالبات دیاباته

باشگاه استقلال بخشی از مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کرد و بخش دیگری را هم امروز پرداخت می کند تا با این بازیکن تسویه کند. با حکم نهایی فیفا باشگاه استقلال به پرداخت ۱۷۵ هزار دلار به شیخ دیاباته محکوم شده بود.  دیاباته در شکایت خود خواهان دریافت مبلغ ۵۳۷ هزار دلار شده بود.قسط دوم و پایانی مطالبات شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال پرداخت شد تا پرونده شکایت این بازیکن از استقلال در آستانه مختومه شدن قرار بگیرد. 

حضور دو میهمان ویژه در تمرین استقلال

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با فولاد از ساعت 15 امروز در زمین ورزشگاه آرارات برگزار خواهد شد. پیش از شروع تمرین، فرهاد مجیدی برای بازیکنان تیمش جلسه فنی برگزار کرد. در شرایطی که ورود هواداران به محل تمرین امروز ممنوع است، تعدادی از تماشاگران استقلال پشت درهای بسته خواستار حضور در مجموعه آرارات بودند که بیژن طاهری سرپرست آبی‌پوشان برای دقایقی با آنها صحبت کرد و از هواداران این تیم خواست اجازه بدهند این تیم در آرامش تمریناتش را برگزار کند. البته دو هوادار ویلچرنشین میهمان ویژه تمرین امروز استقلال هستند و برنامه تاکتیکی آبی‌پوشان را نظارت می‌کنند.فرهاد مجیدی در نشست خبری امروز در خصوص وضعیت زمین تمرین آبی‌پوشان گفت: تو را به خدا زمین تمرین را یاد ما نیندازد چون من شرمنده بازیکنانم هستم و به عنوان یک مربی که تمرین را نظاره می‌کند، از کیفیت آن کمردرد می‌گیرم.

۴ بازیکن از لیست استقلال خط خوردند

با تصمیم فرهاد مجیدی، چهار بازیکن تیم استقلال یعنی رشید مظاهری، محمدرضا آزادی، فردین رابط و محمدجواد به‌آفرین از لیست آبی‌پوشان برای این بازی خط خوردند.کوین یامگا و ارسلان مطهری که گفته می‌شد به این بازی نمی‌رسند، در لیست تیم قرار گرفتند و وریا غفوری به دلیل مصدومیت، غایب این دیدار خواهد بود.دیدار استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، از ساعت 18 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید