اظهارات بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم اما در روزی که خوب نبودیم توانستیم این بازی را ببریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی شجاعی بعد از برتری پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:بازی خوبی بود، ما به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم اما در روزی که خوب نبودیم توانستیم این بازی را ببریم.

وی در خصوص داوری بازی گفت: داور بازی برای من قابل احترام است ولی بیشتر صحنه‌های 50 به 50 را برای حریف سوت می زد. اگر تیمی بخواهد اعتراض کند ما هستیم ولی داور به سمت ذوب‌آهن سودت می زد.

هافبک پرسپولیس در خصوص رقابت تیمش با استقلال در بالای جدول عنوان کرد: قطعا امسال سال سخت‌تری است و باید تلاش کنیم.باید امتیازات لازم را جمع کنیم تا آخر فصل بتوانیم قهرمان شویم.

عالیشاه: خطا روی عیسی را نمی‌دانم اما روی ترابی پنالتی شد/ آمادگی بدنی نداشتیم

پرسپولیس امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری ۲ بر صفر رسید. امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: با این که فکر می‌کنم از لحاظ بدنی آمادگی نداشتیم توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که باتوجه به نزدیکی‌اش به صحنه پنالتی گرفته شده به سود پرسپولیس، آیا روی عیسی آل‌کثیر خطا شده بود، گفت: واقعیت صحنه‌ای که روی عیسی خطا شد را دقیق ندیدم ولی صحنه‌ای که ترابی سرنگون شد را می‌گویم که ۱۰۰ درصد پنالتی بود.

بازیکن پرسپولیس درباره انجام دادن دویستمین بازی با پیراهن این تیم بیان کرد: نمی‌گویم آمار فردی مهم نیست ولی این آمار کنار تیم به چشم می‌آید. اگر تیم نتیجه بگیرد و افتخارات کسب کند، افتخارات فردی به چشم می‌آید. امیدوارم این موضوع ادامه دار باشد و افتخار پوشیدن لباس پرسپولیس را داشته باشم.

عالیشاه در پایان درباره احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: من به عنوان بازیکن کار می‌کنم و وظیفه من تمرین کردن و بازی کردن است. مدیران باید زودتر پیگیر شوند که این اتفاق نیفتد چون هواداران ناراحت می‌شوند. خیلی از مردم با فوتبال زندگی می‌کنند.

سلطانی‌مهر: اشتباه داوری زحمت ذوب‌آهن را هدر داد

محمد سلطانی‌مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. تیم ما در این بازی خیلی خوب بازی کرد و می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم، کار سخت می‌شود و این اتفاق هم رخ داد.

او درباره صحنه پنالتی گرفته شده برای برای پرسپولیس گفت: من تعجب کردم داور این پنالتی را گرفت و این مساله را به کارشناسان داوری می‌سپاریم. تیم‌ ما مدت‌ها زحمت می‌کشد که خود را برای این بازی آماده کند اما یک تصمیم داور باعث می‌شود چنین نتیجه‌ای رخ دهد و اشتباه داوری باعث می‌شود تمام زحمات ما هدر برود و تیم ما بازنده شود.

لک: سوگلی نیستیم که دستکش طلا بدهند/کلین شیت مهم نیست

حامد لک پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی با ثبت یک کلین شیت دیگر، اظهار داشت: بازی را اداره کردیم. نظم بازی دست ما بود و خداراشکر توانستیم به گل برسیم. کلین شیت که در انتها چیزی ندارد. سوگلی نیستیم که جشنواره بگذارند و دستکش طلا بدهند. سال گذشته بیشترین کلین شیت را بدون دستکش داشتم. کلین شیت مهم نیست، مهم این است که آخر سال قهرمان شویم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این را نمی دانم. بایداز مدیریت بپرسید.

نعمتی: امیدوارم پرسپولیس از آسیا حذف نشود

سیامک نعمتی بعد از برتری پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:بازی خوبی بود، ما به این برد نیاز داشتیم چون برای کم شدن فاصله با صدر جدول باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم.با تلاش بازیکنان و کادر فنی این 3 امتیاز را کسب کردیم،امیدوارم بازی به بازی برنده شویم و صدر جدول را پس بگیریم.

وی در خصوص شایعه حذف پرسپولیس از آسیا گفت: ما در این قضایا قرار نداریم ولی تنها خوشی مردم پرسپولیس و استقلال هستند. این دو تیم باید شرایط خوبی داشته باشند که دل مردم را شاد کنند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌ای برای بازیکنان است و همه دوست دارند در این جام بازی کنند.این جام برای لژیونر شدن و تیم ملی هم خوب است به خصوص وقتی که دوست داریم بعد از مدت‌ها در این جام قهرمان شویم.فقط امیدوارم پرسپولیس حذف نشود.

نعمتی در خصوص برد استقلال و حضور این تیم در صدر جدول گفت: الان 3 امتیاز با استقلال اختلاف داریم ولی امیدوارم تا نیم فصل این فاصله را جبران کرده و در صدر جدول قرار بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید