گزارش جی پلاس

حواشی هفته یازدهم لیگ برتر| طلسم تاجیک ها ادامه دارد/ حضور خداداد عزیزی در ورزشگاه + عکس و فیلم

هفته یازدهم لیگ برتر ایران با پیروزی پرسپولیس و استقلال و شکست سپاهان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استقلال در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، امروز به مصاف پدیده قعر جدولی رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. پرسپولیس هم با دو گل ذوب آهن را با شکست بدرقه کرد و سپاهان در اصفهان به پیکان باخت.

استقلال- پدیده

اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با پدیده

سید حسین حسینی، حسن مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد و امیر حسین حسین‌زاده

اعلام ترکیب پدیده برای دیدار با استقلال

میلاد فرهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیین، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، حساو پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر کاظمین، رحمان جعفری و محمدرضا فلاحیان.

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی

پیش از شروع بازی، تعدادی از هواداران استقلال مقابل در ورودی ورزشگاه ثامن الائمه برای دیدار با بازیکنان تیم محبوبشان حاضر شدند.
تعدادی از بازیکنان پدیده برای تماشای بازی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند که توسط حراست اداره ورزش و جوانان و ورزشگاه به بیرون هدایت شدند. این اتفاق باعث بگو مگوی بازیکنان با آن‌ها شد. در این بین احسان حسینی با رفتار تند به ماموران حراست گفت شما را جو گرفته! در ادامه محسن ربیع خواه و احسان حسینی که درج ایگاه ویژه نیز اجازه نشستن پیدا نکردند، با ترک ورزشگاه به هتل محل اقامت این تیم رفتند.

بازی استقلال و پدیده

بازی استقلال و پدیده

پس از این اتفاق، یکی از عوامل باشگاه پدیده اصرار داشت که خبرنگاران از جایگاه خودشان خارج شوند تا بازیکنان در این جایگاه بنشینند!

خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی در ورزشگاه برای تماشای این بازی حاضر است.

 در شرایطی که نام امین قاسمی نژاد در لیست این مسابقه دیده نمی‌شود اما این بازیکن روی نیمکت تیمش نشسته است.

 رودی ژستد بعد از حدود 8 هفته بازی برای تیم استقلال موفق شد اولین گلش را برای آبی پوشان به ثمر برساند.

زیبر نیک نفس در برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شد و هنگام تعویض با چشمی، لنگ لنگان از زمین زمین بیرون رفت.

نیمکت نشینان پدیده به علت سرمای هوا از پتو استفاده کردند.

خطای مرادمند در اواخر نیمه دوم اعتراض بازیکنان پدیده را در پی داشت. در این صحنه آن ها معتقد بودند مرادمند باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شود.

پس از این اتفاق، فرهاد مجیدی با فریاد از شاگردان خودش خواست با دقت بیشتری در زمین کار کنند.

مسعود زارع بازیکن پدیده پس از دریافت کارت زرد دوم و اخراج، با توهین به داور از زمین خارج شد.

پس از اخراج زارع، رضا آذری از استقلال با مهدی شریفی از پدیده برای برداشتن توپ درگیر شدند. این درگیری نزدیک بود به کتک‌کاری منجر شود که با دخالت به موقع میثم حیدری داور مسابقه ختم به خیر شد.

 

پرسپولیس - ذوب آهن

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برترٰ پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفت.

ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی برای مصاف با ذوب آهن

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن اعلام شد

حامد لک، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب ذوب آهن مقابل پرسپولیس اعلام شد

پارسا جعفری، امیر حسین صدیقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمد سلطانی مهر، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو، میلاد جهانی و رضا خالقی فر

ITC بازیکن تاجیک نرسید

اتوبوس تیم ذوب آهن حدود ساعت 15:10 و دقایقی زودتر از دو اتوبوس‌های سرخ پوشان وارد ورزشگاه شد.

امیر عرب براقی، داور چهارم مسابقه که نسبت به سایر اعضای تیم داوری با تاخیر به ورزشگاه آمد با افشین پیروانی و برخی عوامل بازی خوش و بش داشت.

لوگو پرسپولیس همراه با ماکت برخی هواداران و پرچم بزرگ این باشگاه روی صندلی های ورزشگاه نصب شده بود. همچنین طرح موزاییکی «یازهرا» هم روی سکوها به چشم می‌خورد. پشت دروازه ضلع شمالی هم پرده نگاری بازیکنان و کادرفنی تیم پرسپولیس روی سکوها قرار گرفته بود.

منوچهر صفروف به دلیل نرسیدن ITC خود و حامد پاکدل به دلیل مصدومیت در فهرست سرخ‌پوشان برای این مسابقه قرار نگرفتند. همچنین مهدی مهدیخانی هم با نظر یحیی گل محمدی در این فهرست جایی ندارد.

امید عالیشاه امروز دویستمین بازی خود را برای پرسپولیس انجام خواهد داد. 

کریم باقری هم در زمان گرم کردن بازیکنان در وسط زمین با مهدی ترابی، علیرضا ابراهیمی، فرشاد فرجی و مهدی عبدی مشغول صحبت بود.

بعد از گرم کردن بازیکنان دو تیم مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا با دستیاران مهدی تارتار خوش و بش کردند.

خشک بودن زمین سبب شد حمید مطهری قبل از شروع بازی از مسئولان بازی بخواهد زمین را آب بدهند.

برخی هواداران تیم پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور داشتند.

پس از پخش ترانه های شاد مربوط به تیم پرسپولیس، در فاصله حدود 20 دقیقه تا شروع بازی به مناسبت دهه فاطمیه نوحه ای مربوط به حضرت زهرا پخش شد.

سعید مظفری زاده، داور پیشکسوت فوتبال کشورمان برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حضور یافت.

در دقیقه 83 داور برخورد سیدمحمد قریشی با عیسی آل‌کثیر را به سود پرسپولیس پنالتی گرفت که این تصمیم با اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان ذوب‌آهن همراه شد.

پس از این اتفاق سیدعلی به سمت آرمان اسعدی کمک داور بازی رفت و پس از مشورت با وی روی تصمیم خود برای اعلام پنالتی به سود سرخ‌پوشان ماند.

البته مدافع ذوب‌‌آهن اعتراضش به داور را ادامه داد و پس از دریافت کارت زرد به کنار زمین آمد و دقایقی به یکی از مسئولان برگزاری مسابقه هم معترض شد. قریشی در ادامه چند ثانیه‌ای با بازیکنان پرسپولیس هم صحبت کرد و به آنها گفت خدا شاهد است پنالتی نکرده‌‌ام.

در دقیقه 89 صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه ذوب‌آهن روی مهدی ترابی اتفاق افتاد که اعلام نشدن این حرکت با اعتراض هافبک پرسپولیس همراه شد.

مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی پس از اتمام مسابقه با هم خوش و بش کردند البته اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن به سیدعلی ادامه داشت و در نهایت با وساطت سرپرست ذوب‌آهن آنها به رختکن رفتند.

دیدگاه تان را بنویسید