سید جلال: چرا هر مدیری می‌آید اشتباهی می‌کند باشگاه و هواداران باید تاوانش را بدهند؟

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران قبلی این باشگاه اشتباهاتی انجام داده‌اند که تاوانش را این باشگاه و هوادارانش داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید جلال حسینی درباره پیروزی پرسپولیس برابر ویستا توربین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اظهار کرد: شرایط تیم ما خوب است و برد خوبی برابر ویستا توربین به دست آوردیم. با وجود اینکه باران در ورزشگاه می‌آمد اما بازی را خوب شروع  کردیم و با تسلط بر بازی، منطقی کار کردیم و به مرحله بعد رسیدیم.

ایسنا نوشت؛ وی افزود: در جام حذفی و در همه جای دنیا شگفتی رخ می‌دهد و اگر تیم حریف را دست کم بگیرید دچار مشکل می‌شوید. ما هم این را می‌دانستیم. برخی بازیکنان هم مدتی بود بازی نکرده بودند اما با این حال در نیمه دوم بازی خوبی به  نمایش گذاشتیم و با گل‌هایی که به ثمر رساندیم به برتری رسیدیم.

او همچنین گفت: امسال شرایط لیگ واقعا سخت شده است. البته فصل قبل هم رقابت در صدر جدول وجود داشت و الان هم تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند و یک تیم با یک برد به بالای جدول می‌رود و با یک باخت جایگاه خود را از دست می‌دهد. در این  میان تیمی موفق است که با تمرکز بالا کار کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: اینکه هواداران از ما انتظار بالایی دارند به حق است. انتظارات از پرسپولیس همیشه بالا است اما اینکه بگوییم تیم در بحران است، اصلا صحبت درستی نیست. الان با صدر جدول  سه  امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و با وجود اینکه لیگ را در شرایط سختی شروع کردیم اما الان وضعیت خوبی داریم. فراموش نکنید در ابتدای فصل بازیکنانی از جمع ما جدا شدند و از طرفی آن شرایط را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردیم و این مسائل روی عملکرد تیم در ابتدای فصل تاثیر داشت. الان هم بازیکنان جدید تیم کم کم به هماهنگی رسیده‌اند. بازیکنان جدید باید درک کنند که بازی کردن در تیم پرسپولیس واقعا سخت است.

حسینی همچنین درباره صحبت‌های استقلالی‌ها مبنی بر اینکه نتایج پرسپولیس بیرون زمین رقم خورده است هم گفت: دوست ندارم فقط صحبت کنم. برخی کارهایی انجام می‌دهند و بعد می‌خواهند با صحبت کردن کارهای خود را توجیه کنند. کار خودشان را بکنند و اگر حرفی است باید با سند مطرح شود. هر وقت با سند حرف زدند ما هم با سند جواب می‌دهیم. اگر اینطور باشد ما هم می‌توانیم راحت صحبت کنیم.

وی به مشکلات باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: چرا هر مدیری می‌آید اشتباهی می‌کند باشگاه و هواداران  باید تاوانش را بدهند؟ کسانی خوب مدیریت نکردند و حالا تاوانش را هواداران می‌دهد. چرا باید پنجره پرسپولیس بسته شود؟ آقای صدری زحمت می‌کشد و به تنهایی کار را پیش می‌برد اما این نمی‌شود. متاسفانه هر حرفی می‌زنیم کسی پیگیری نمی‌کند. باید به عقب برگردیم تا ببینید چه کار کرده‌اند. آن زمان وقتی صحبتی می‌کردیم، می‌گفتند بازیکن باید فقط بازی کند اما الان می‌بینید که پنجره پرسپولیس بسته می‌شود و کسی هم پاسخگو نیست. کدام تیم تا به حال اینطور مشکل داشته  است؟ آقای صدری واقعا زحمت کشیده و تلاشش را می‌کند اما دوستان مشکلات را ایجاد کردند و رفتند. در این مدت بازیکنان بیشترین کمک را به باشگاه کردند و ۵۰ درصد قرارداد خود را بخشیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید