یحیی به پرونده استوکس مشکوک شد/ گل‌محمدی: جذب مظاهری؟ هنوز تا نقل و انتقالات وقت هست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد آن هم در حالی که نباید ITC وی را صادر می‌کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی 4 گله تیمش مقابل ویستا توربین اظهار داشت: بازی نیمه اول ما بازی نبود که خودم انتظار داشتم. باید به بازی سرعت می‌دادیم ولی این اتفاق رخ نداد. خواسته‌هایی که از بازیکنان داشتم در نیمه دوم بهتر شد و آنها بیشتر تحرک داشتند و پاس های بهتری دادند و در نهایت توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: ترکیب نیمه اول برای اولین بار امسال انتخاب شد و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم ولی این دلیل نمی‌شود بگوییم تیم نیمه دوم ما بهتر بود. اگر در نیمه دوم نفرات بهتر کار کردند به خاطر هماهنگی همه بازیکنان بود. اینجور بازی‌ها کار را برای ما سخت می‌کند چون فوتبال به هم نزدیک شده و تیم ها فاصله زیادی با هم ندارند. در مجموع خوشحالم با برد راهی مرحله بعد شدیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. باید خودمان را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم چون زیاد فرصت نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. همه بردهای پرسپولیس متعلق به هواداران است و مبارک آنها باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم و شکایت استوکس گفت: پرونده کالدرون پرونده سنگینی بود و خوشبختانه باشگاه بدهی او را تسویه کرد ولی هنوز مشکل بازیکنان جدید ما حل نشده است. تشریفات اداری فدراسیون و ITC آنها هنوز باقی مانده است. متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شده و بازی های نیم فصل اول را از دست داده است. در مجموع جای تشکر دارد از آقای صدری که زحمات زیادی کشید چون در وضعیت اقتصادی این روزها تامین 800 هزار دلار کار سختی است. استوکس هم تیم را رها کرد و رفت ولی از او شکایت صورت نگرفت. متاسفانه باشگاه کار خیلی بدی انجام داد که ITC او را صادر کرد. پرونده‌ای که می‌شد بابت آن غرامت بگیریم حالا بازیکن باید بابت آن پول بگیرد. باید فکر کنیم چرا از او شکایت نشد.

وی تاکید کرد: قراردادهایی که بسته می‌شود و تعهداتی که باید انجام شود مشکل ایجاد می‌کند. کار نباید اصلا به شکایت کشیده شود اما این مشکلات گریبانگیر فوتبال ایران شده است.اگر بازیکنی جذب می‌شود باید به فکر بودجه آن هم بود ولی در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد.  قطعا این موضوعات باید پیگیری شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گل‌محمدی در خصوص اینکه در فضای مجازی شایعه شده باشگاه پرسپولیس خواستار جذب رشید مظاهری است عنوان کرد: روز گذشته هم از من سوال کردند و من جواب دادم. این صحبت‌ها گمانه زنی است و هر کسی  بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ما 6 هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکزمان صد در صد روی بازی ها است. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم، فرصت هست در نیم فصل در مورد این مسائل صحبت کنیم.

بلادی: توقع زیادی از شاگردانم نداشتم/ مقابل پرسپولیس هدفمان فقط دفاع نبود

میلاد بلادی پس از شکست 4 بر صفر تیم ویستاتوربین مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بالاخره پرسپولیس است و تیم قابل احترامی است. بازیکنان ما تجربه کافی نداشتند. از برخی بازیکنان استفاده کردیم که قبلاً زیاد بازی نکرده بودند. توقع زیادی از شاگردانم نداشتم. بالاخره پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است. از زحمات شاگردانم تشکر می‌کنم.

وی درباره اینکه برخی هواداران توقع داشتند بازی به وقت اضافه کشید شود، گفت: قطعاً برای این کار باید دفاعی بازی می‌کردیم و چشم به ضدحملات داشتیم. در دقایقی از بازی خوب بودیم. شاید جو ورزشگاه آزادی برخی از بازیکنان ما را گرفته بود. پرسپولیس هم تعویض‌های خوبی انجام داد. بعد از گل اول شیرازه تیم ما از هم پاشید. انتظار بیشتری از بازیکنان خودم نداشتم و به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

بلادی در پاسخ به این سوال که متولد چه سالی است، گفت: من متولد سال 65 هستم، اما به همراه این تیم از لیگ سه به لیگ دو و لیگ یک صعود کردیم. مدیران باشگاه هم لطف داشتند و به همکاری با من در لیگ یک هم ادامه دادند.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: بازی خوبی بود. به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها تیم شایسته‌ای هستند و بازیکنان و کادر فنی قابل احترامی دارند. همیشه باید حریفان را آنالیز کرد، اما پس از آن باید بازیکنان خوبی هم در اختیار داشت. شاگردانم تا حدود دقیقه 60 خواسته ما را اجرا کردند، اما از آن به بعد بحث تجربه وارد شد. برخی بازیکنان خودشان را باختند و خللی در خط دفاعی ما ایجاد شد. پرسپولیس مهره‌های توانمندی دارد و نتیجه‌ای که رقم خورد را دوست نداشتیم، اما بازیکنان ما با ثبت این نتیجه خودشان را باختند.

وی در مورد عملکرد تیم داوری در این بازی، خاطرنشان کرد: داوری ایرادی نداشت، اما روی گل‌هایی که خوردیم حرف دارم. یک گل کمک داور جا ماند و یک گل هم خطا بود، اما نمی‌توان ایراد گرفت و شاید زاویه دید ما هم متفاوت بود. در کل مشکل خاصی وجود نداشت.

بلادی عنوان کرد: از مدیران مجموعه خود باید تقدیر و تشکر کنم. در شرایطی که همه فوتبال تهران را تنها گذاشته‌اند فقط سایپا و ویستاتوربین مانده‌اند. در گذشته بسیار بازیکن تولید می‌شد و حتی لژیونر هم می‌شدند. اکثر بازیکنان ما از لیگ 3 با ما بودند و با حمایت به این سطح رسیدند. امروز از بازیکنانی استفاده کردیم که حتی در لیگ یک هم برای ما بازی نکرده بودند، اما به آنها میدان دادیم تا دیده شوند و شرایط بازی در آزادی را تجربه کنند. از شاگردانم توقع زیادی نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین درمورد سابقه حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: من در سال 88 دستیار مرحوم میناوند در تیم نونهالان پرسپولیس بودم که انصاری‌فرد هم مدیرعامل این تیم بود. دو دوره هم با حبیب کاشانی کار کردم و در مجموع 3-4 سال در پرسپولیس بودم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش جسورتر از تیم نود ارومیه بازی کرد، گفت: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس هم شرایط خاصی خودش را دارد. ما تیم لیگ یکی هستیم و هدف‌مان فقط دفاع نبود و به فکر ضدحمله هم بودیم. فوتبال قانون نانوشته است و گاهی با یک گل تیمی که تجربه زیادی ندارد بهم می‌ریزد. بازی نباید 4 بر صفر می‌شد، اما شاگردانم خودشان را باختند و این نتیجه رقم خورد.

دیدگاه تان را بنویسید