گزارش جی پلاس؛

امپراتوری قرمزها با جیب خالی! / چرا استوکس - پرسپولیس نهایی نمی شود؟

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی تمرکز زیادی روی خرید دو مهاجم خارجی دارد که تاکنون یکی از خریدهایش نهایی شده اما ماجرای آنتونی استوکس هنوز تمام نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ گابریل کالدرون در دوران حضور در پرسپولیس با مشکل مهاجم و کمبود گلزنی در خط حمله تیمش مواجه بود. او بعد از مشاهده جیب خالی تیمش، ترجیح داد به جای خرید دو مهاجم خارجی، روی هدف های داخلی تمرکز کند و حتی در نشست خبری اعلام کرد که تمام تبعات این اتفات را قبول می کند و حاضر از است با مهاجمان داخلی در سه تورنمنت مهم ادامه دهد.

با رفتن کالدرون، برنامه او نهایی نشد و پرسپولیسی‌ها در خلال مذاکره با گزینه مربیگری خود یعنی یحیی گل‌محمدی، پیشنهادات او برای تقویت خط حمله را هم دریافت کردند. در واقع قبل از اینکه حضور گل محمدی در پرسپولیس نهایی شود، مهاجم مدنظر او به پرسپولیس پیوست و سرخپوش شد.

همزمان با اوساگونا و حتی زودتر از او، خبرهایی درباره مذاکره پرسپولیس با آنتونی استوکس، مهاجم سابق تراکتور نیز به گوش رسید ولی او هنوز پرسپولیسی نشده و هر روز خبرهای جدید درباره این مهاجم منتشر می‌شود به طوری که علی رغم خبر منابع انگلیسی مبنی بر ملحق شدن او به پرسپولیس، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مشکل انتقال استوکس مربوط به نبود منابع مالی است؛ مشکلی که اوساگونا هم با آن دست و پنجه نرم می کند اما او در بازاری که متقاضیان کمتری نسبت به استوکس دارد، پرسپولیسی شد ولی مهاجم ایرلندی تا زمانی که پیش پرداختی نگیرد، قراردادش با پرسپولیس را امضا نخواهد کرد.

در واقع مشکل مالی و نبود نقدینگی در پرسپولیس است که تاکنون ماجرای انتقال این مهاجم را طولانی کرده و پرسپولیسی ها در تلاش هستند او را بدون پپیش پرداخت به تیم خود بیاورند و در ادامه فصل و با رسیدن پول او را راضی کنند.

باید دید پرسپولیسی ها که سودای چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ را دارند، می توانند با جیب های خالی به امپراتوری خود در لیگ ادامه دهند یا خرید بازیکن خارجی بدون پرداخت پول منجر به دردسر بزرگ سرخ ها در ادامه فصل خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید