کارشناسی داوری پیکان و پرسپولیس

کارشناس داوری گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و سید رضا مهدوی قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نوید مظفری  در خصوص داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: داوری هیچ مشکلی نداشت و سید رضا مهدوی قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد.

فارس نوشت: وی در خصوص صحنه اعلام پنالتی به سود پیکان که منجر به اعتراض شدید بازیکنان و اعضا کادر فنی پرسپولیس شد، گفت: در آن صحنه حامد لک با دست چپ به مهاجم پیکان ضربه می زند و اعتراض کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بی دلیل بود. پنالتی کاملا درست بود.

کارشناس داوری در مورد صحنه ای که حامد لک هنگام پرتاب توپ و به جریان انداختن بازی به بازیکن پیکان برخورد می کند اظهار داشت: به دلیل این که مهاجم پیکان در مسیر حرکت دروازه بان پرسپولیس قرار گرفته بود و قصد بر هم زدن تعادل لک را داشت، داور باید خطای مهاجم پیکان را می گرفت.

ایسنا نوشت: حیدر سلیمانی، کارشناس داوری  درباره تک گل هوادار که مشکوک به آفساید هم بود، اظهار کرد: صحنه واضحی بود و نمی‌دانم کمک داور با توجه به زاویه دید خوبی که در این صحنه داشت، چگونه آفساید مهاجم شماره ۷ را که با سر پاس گل می دهد، تشخیص نداد. در نتیجه، گلی که هوادار زد باید مردود اعلام می‌شد و داور اشتباه کرد.

این کارشناس داوری در خصوص جنجال به پا شده در بازی گل‌گهر و فولاد و پنالتی اعلام شده برای تیم خوزستانی هم گفت: مدافع گل‌گهر با کف دست توپ را دفع می‌کند و هند عمدی انجام می‌دهد. این صحنه خطا بود و داور به درستی پنالتی اعلام کرد و مدافع گل‌گهر را از زمین بازی اخراج کرد. اعتراض زیاد نیمکت تیم سیرجانی بیهوده بود و برای این اعتراض زیاد داور، باید کادر فنی گل‌گهر را جریمه می‌کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید