برتری آماری سیمئونه در آستانه دربی مادرید

امشب دربی مادرید در حالی برگزار می‌شود که سیمئونه آمار بهتری نسبت به آنچلوتی در این مسابقه به نمایش گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امشب در چارچوب رقابت‌های لالیگا از ساعت 23 و 30 دقیقه رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکومادرید است.

رئال مادرید در این فصل فوق العاده کار کرده و اگر بتواند در این مسابقه به پیروزی برسد، فاصله خوبی از رقیبان خود پیدا خواهد کرد.

امشب جدای از جنگ رئال و اتلتیکو تقابل بزرگی بین سیمئونه و آنچلوتی شکل خواهد گرفت. تقابلی که 13 بار تکرار شده و مرد آرژانتینی توانسته آمار بهتری در این مسابقه داشته باشد.

آنچلوتی و سیمئونه در طی 2 فصل حضور کارلتو در مادرید، 13 بار در چارچوب «دربی مادرید» به مصاف هم رفتند که سهم اتلتیکو 5 برد و سهم رئال 4 برد بوده است و 4 بار نیز این تقابل با تساوی به پایان رسیده است.

مهمترین آنها البته به فینال لیسبون سال 2014 بازمی‌گردد که رئال مادرید توانست دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را تکمیل کند و با گل دیدنی و لحظه آخری راموس در 92:48 ، بازی مقابل اتلتیکو را به تساوی کشاند. در آن دیدار رئال مادرید یک کامبک دیدنی زد و توانست در وقت‌های اضافی به برتری 4 بر یک برسد و پس از مدت‌ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نام گیرد.

البته از برد 4 بر صفر اتلتیکو مقابل رئال مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون نیز نباید گذشت. سیمئونه یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ رئال در دربی را رقم زد و توانست در یک فصل هر 2 بار رئال را شکست دهد.

خارج از دربی مادرید این 2 سرمربی بزرگ دنیای فوتبال نیز 2 بار به مصاف هم رفتند که به فصل 2016-2017 بازمی‌گردد. آنچلوتی و سیمئونه در مرحله گروهی با هم رقابت کردند که سهم هر تیم یک پیروزی یک بر صفر بود.

بازی امشب به دلایل مختلفی مهمترین بازی نیم فصل اول لالیگاست و برد رئال مادرید در این دربی می‌تواند مسیر قهرمانی را برای این تیم هموار سازد. اتلتیکو این فصل با بازگشت گریزمان بسیار امیدوار است بتواند مثل همیشه در دربی‌ها خطرناک ظاهر شود و به روند خوب آنچلوتی پایان دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید