تیم ملی هندبال زنان حریف قهرمان آفریقا نشد/ خلیلی: به رویایم رسیدم

تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل قهرمان آفریقا تن به شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان جهان و در مسابقات پرزیدنت کاپ تیم ملی بانوان ایران در برابر آنگولا قهرمان آفریقا نتیجه را واگذار کرد.

بازیکنان آنگولا با قدرت بدنی بالا و جثه‌های تنومند از ابتدای دیدار بازیکنان ایران را تحت فشار قرار دادند.

نیمه نخست این دیدار که از ساعت۱۷:۳۰ امشب (شنبه) آغاز شد، با نتیجه ۲۴_۴ به سود آنگولا به پایان رسید. از ابتدای نیمه دوم تیم آنگولا در فاز تهاجمی و پاور پلی (بازی بدون دروازه‌بان) بازی کرد و ایران را بازهم تحت فشار قرار داد.

در نهایت این بازی با نتیجه 8-41 به پایان رسید.

فاطمه خلیلی پس از انتخاب به عنوان برترین بازیکن دیدار ایران _ آنگولا در کنفرانس خبری این دیدار اظهار کرد: آنگولا تیم بسیار خوبی بود و از بازیکنان خوبی برخوردار است، ما نیز تمامی تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم در برابر این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم. این نخستین تجربه ما در رقابت‌های قهرمانی جهان است و امیدواریم در دوره‌های بعدی مسابقات بتوانیم عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.

خلیلی در مورد انتخاب خود به عنوان برترین بازیکن میدان نیز گفت: حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رویای من بوده و بسیار خوشحال هستم که علاوه بر این که توانستم در این مسابقات حضور پیدا کنم در دو بازی مهم نیز عنوان برترین بازیکن میدان را به دست بیاورم.

آنگولا که تاکنون ۱۶ بار در رقابت‌های قهرمانی جهان و ۶ بار در بازی‌های المپیک حضور یافته با تجربه بالاتر خود توپ و میدان را از ابتدا در اختیار گرفت و ملی‌پوشان ایران که نخستین حضور خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان تجربه می‌کردند حریف قهرمان آفریقا نشدند.

شاگردان عزت‌الله رزمگر و خدیجه قانع روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در سومین دیدار خود در بخش پرزیدنت کاپ و آخرین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف کامرون می‌روند‌.

دیدگاه تان را بنویسید