حذف تاتنهام به دست کمیته انضباطی یوفا؟

یوفا رای عجیب بازی برگزار نشده تاتنهام و رن فرانسه را به دست کمیته انضباطی سپرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پنج شنبه شب قرار بود در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا تاتنهام در لندن به مصاف تیم رن برود که این اتفاق رخ نداد. طبق قانون ، تاتنهام بیش از 13 بازیکن کرونایی داشت و به همین علت این بازی لغو شد تا در زمان دیگری این مسابقه برگزار شود.

فارس نوشت؛ تاتنهام در حضور کونته هنوز در لیگ برتر انگلیس شکست نخورده است. آنها یکشنبه مقابل نوریچ به برد 3 بر صفر دست یافتند

در همان ابتدا اعتراض‌ها نسبت به رفتار تاتنهام افزایش یافت و باشگاه رن رسماً اعلام کرد که تیم لندنی عادلانه رفتار نکرده و این بازی می‌توانسته برگزار شود. یوفا نیز با اینکه رای به لغو بازی داد ولی هیچگاه رسمی از اتفاق بازی تاتنهام حمایت نکرد و حالا نیز رای عجیبی علیه این تیم صادر کرد. 

دقایقی پیش یوفا اعلام کرد که به هیچ وجه بازی تاتنهام و رن دوباره برگزار نخواهد شد و نتیجه این مسابقه را کمیته انضباطی یوفا اعلام خواهد کرد. اسپرز برای صعود و ماندن در لیگ کنفرانس اروپا نیازمند پیروزی در بازی خانگی است ولی حالا ممکن است با نتیجه 3 بر صفر از این رقابت کنار برود. برخی مدعی هستند که کمیته انضباطی رای علیه باشگاه رن نخواهد داد زیرا این تیم هیچ مشکلی در برگزاری بازی ایجاد نکرده و کاملاً آماده مسابقه بوده است. 

باید دید چه اتفاقی در خصوص تاتنهام و تیمِ آنتونیو کونته رخ خواهد داد. این تیم علاقه مند است برای دستاوردهای مالی در این رقابت باقی بماند و بتواند حتی به مقام قهرمانی در این رقابت تازه تاسیس دست یابد. 

دوشنبه قرعه کشی این رقابت برگزار خواهد شد و تیم‌های دوم مرحله گروهی با تیم‌های سوم لیگ اروپا با هم دیدار خواهند کرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید