اظهارات بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی و دیدار با استقلال؛ آقای وزیر به ما هم نگاه کن!

بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی بر نفت مسجدسلیمان، درباره مشکلات مالی و دربی صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: من قبلا عرض کردم که به نوعی سوار موجی شدند که خودشان خبر نداشتند و تیم را تحت فشار قرار دادند.

او افزود: بعضی از رسانه‌ها هم ناملایماتی داشتند و تیم را تحت فشار قرار دادند. تیمی که چند سال قهرمان می‌شود، با بازیکنان جدید نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شود. الان در روند خوبی قرار گرفتیم. این سه امتیاز خیلی خوب بود و دوست داشتیم مثل بازی قبل هواداران در کنار ما باشد و امیدوارم در بازی بعدی باشند. فوتبال بدون هوادار روح ندارد.

بازیکن پرسپولیس درباره استوری مشترک بازیکنان این تیم در واکنش به مشکلات مالی باشگاه توضیح داد: نمی‌خواهم درباره این شرایط صحبت کنم. یک تصمیم جمعی بود و خواستیم با هواداران در میان بگذاریم. امیدواریم با تلاش آقای صدری و دوستانی که هستند، مشکلات حل شوند. بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند و افتخار آفرینی کردند. کار هر کسی نیست که پنج، شش سال شرایط خوبی داشته باشد و صدر جدول باشد. این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی بر عملکرد بازیکنان در داربی هفته آینده تاثیر گذار است، گفت: قبلش در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است اما وقتی وارد زمین می‌شویم به خاطر هواداران هم شده، این مسائل را فراموش می‌کنیم. ولی باید شرایطی فراهم شود که تیم نتیجه بگیرد. برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس زشت است که تیمش اینطور به تلاطم بیفتد و آسیب ببیند.

 

شیری: آقای وزیر به ما هم نگاه کند/ صدری تلاشش را بیشتر کند

 پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. مهدی شیری، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی بود. همه تیم‌ها جلوی تیم‌ ما عقب می‌نشینند و کار ما را سخت می‌کنند. قبل داربی این سه امتیاز خیلی مهم بود و امیدوارم همین روند را داشته باشیم.

او درباره پست اینستاگرامی هماهنگی که بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی گذاشتند، گفت: بزرگترهای تیم راجع به این موضوع صحبت می‌کنند ولی دوست دارم از راس کار که آقای وزیر هستند بخواهم که به تیم ما نگاهی داشته باشند تا آرامش به ما برگردد. ما مستحق این هرج و مرج نیستیم.

بازیکن پرسپولیس در واکنش به درباره اتفاقات اول بازی توضیح داد: ما داشتیم در رختکن تنیس فوتبال بازی می‌کردیم تا گرم بمانیم. در شان تیم ما نیست که 20 دقیقه ما را در رختکن نگه دارند.

شیری در پایان درباره عملکرد صدری در پرسپولیس گفت: امیدوارم ایشان سعی و تلاش بیشتری بکنند. شان بازیکنان ما این نیست. امیدوارم روال عادی شود تا بازیکنان بتوانند عملکرد خوبشان را داشته باشند.

 

آل‌کثیر: تا الان دریافتی نداشتیم/ فوتبال بدون تماشاگر، پلی‌استیشن بازی کردن است

پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم پاسی که به مهدی (عبدی) دادم و نتوانست گل کند، به خاطر این بود که توپ در آخرین لحظه بلند شد و بنده خدا نتوانست ضربه درستی بزند. مهم برد بود که توانستیم به آن برسیم.

او درباره استوری مشترک بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی تیم گفت: تا الان دریافتی نداشتیم. همه ما زندگی داریم. امیدوارم مشکلات حل شود. یک سری از ما متاهل هستند و باقی خانواده دارند. امیدوارم قبل از داربی مشکلات حل شود. ما هفت هفته دریافتی درست و حسابی نداشتیم. تمام درآمد ما از فوتبال است و جز این درآمدی نداریم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی روی تمرکز آن‌ها در داربی تاثیر خواهد گذاشت، توضیح داد: الان هفته هفتم است و با تمام وجود کار کردیم و این مسائل را درون زمین دور ریختیم. ما هفت هفته است که دریافتی نداشتیم و تا یک جایی می‌توانیم مسائل را کنار بگذاریم. وقتی مشکلات جمع شود یک جایی تاثیرش را می‌گذارد. داربی بازی خاصی است و فکر می‌کنم هر که بیشتر تلاش کند و تمرکز کند به برتری می‌رسد.

بازیکن پرسپولیس درباره اتفاقات پیش از شروع بازی بیان کرد: من نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاد. ما ۲۰ دقیقه در رختکن ماندیم و دیدید که در نیمه اول کیفیت خوبی نداشتیم. نمی‌دانم چه خبر بود.

آل‌کثیر درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ آزادی که در بازی هفته گذشته‌شان رخ داد اما ادامه پیدا نکرد، گفت: کلی ذوق داشتیم که این بازی هم بیایند اما نشد. بدون تماشاگر انگار پلی‌استیشن بازی می‌کنیم. ما که از دور نگاه می‌کردیم به نظر می‌رسید پروتکل‌ها را رعایت می‌کردند. امیدوارم برای داربی اجازه حضور تماشاگران را بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید