جی پلاس

یک خارجی دیگر یک بدقولی دیگر و یک شکایت دیگر!

سنگربان ذخیره سرخپوشان با وجود دریافت بخشی از مطالباتش بدون اطلاع و هماهنگی از ایران خارج شد تا سناریوی صدباره اجرا شده در فوتبال ایران بار دیگر به صفحه نمایش در آید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بخشی از مطالبات رادوشویچ به مبلغ 50 هزار یورو پرداخت شده و بخشی دیگر نیز در هفته های آینده پرداخت می شود. با این حال رادوشویچ که از بدقولی های مکرر مدیران پرسپولیس خسته شده، برای دومین بار از ایران خارج شد تا مشخص شود که عادت بد و ناپسند بدقولی و تاخیر در پرداخت ها در فوتبال ایران تمامی ندارد.

پیش از این یک بار دیگر هم رادشویچ این کار را انجام داده بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس به هر شکل او را به تمرین بازگردانده بودند اما بار دیگر این اتفاق رخ داده تا مشخص شود نظام مالی باشگاه های ایران چه اندازه بی حساب و کتاب و شلخته است.

البته طبق معمول مدیران باشگاه پرسپولیس خود را از تک و تا نینداخته و دروازه بان خود را مقصر جلوه داده اند. در بیانیه باشگاه به گونه ای اتفاق خروج از ایران بازتاب داده شده که انگار نه انگار او فقط به دنبال حق و حقوق خودش بوده است!

حدس ادامه داستان باشگاه و رادو اصلا کار سختی نیست چرا این که سریال بارها بارها از شبکه فوتبال کشور به نمایش در آمده است! مسئولان باشگاه مصاحبه های پی در پی خواهند داشت و مدعی می شوند که مطالبات او آماده پرداخت است و هیچ مشکلی نیست و غیبت او را پیگیری خواهیم کرد. رادو هم طبق روال به فیفا شکایت خواهد برد و تا یوروی آخر از قراردادش را به علاوه دیرکرد و هزینه دادرسی خواهد گرفت. نتیجه احتمالا استرس چند هفته ای هواداران بابت بسته شدن پنجره، باز شدن یک پرونده حقوقی دیگر و تضعیف وضعیت روانی باشگاه است. شرایطی که همین حالا هم پرسپولیس را در موقعیت بدی قرار داده و این باشگاه به دلیل عدم پرداخت کامل مطالبات کالدرون هنوز نتوانسته بازیکنان تاجیکی اش را در اختیار بگیرد.

این اتفاق البته فقط مربوط به پرسپولیس نیست و استقلال هم بارها چنین سریالی را به خورد تماشاگرانش داده و همین حالا هم با پرونده میلیچ و مطالبات او روبروست. این که مدیران سرخابی چه زمانی می خواهند فقط و فقط بر مبنای توانایی مالی و ظرفیت واقعی جیب شان هزینه کنند و قرارداد ببنند مشخص نیست.

بدتر از بی کفایتی مدیران، بی تفاوتی وزارت ورزش است که بی توجه به تعهدات ایجاد شده توسط یک مدیر، به راحتی او را برکنار و نفر بعدی را جایگزین می کند و این چرخه معیوب مرتب تکرار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید