حواشی دیدار گل گهر و استقلال؛

شوک به فرهاد از نوع خارجی؛ برخورد عجیب استقلالی ها با یک بازیکن!+ عکس و ویدیو

امروز (چهارشنبه) دو تیم استقلال و گل گهر در هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در رقابت های هفته ششم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) از ساعت 16 در سیرجان به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب گل گهر: محمد حسین اکبرمنادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، فرشید باقری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمد رضا خانزاده، امین پورعلی، اریک بایناما

ترکیب استقلال: علی‌رضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، وریا غفوری، کوین یامگا و رودی ژستد

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

واکنش فدراسیون فوتبال به تصمیم سازمان لیگ برای بازی نکردن 2 بازیکن خارجی استقلال

حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقی که پیرامون عدم بازی دادن به 2 بازیکن خارجی استقلال رخ داده اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برای مراقبت از اینکه پرونده روی پرونده نیاید این قانون را گذاشته، این قانون منوط به امروز هم نیست و به همه باشگاه‌ها ابلاغ شده اگر می‌خواهید بازیکن خارجی بگیرید باید ضمانتنامه ارائه کنید.

وی افزود:سازمان لیگ تا امروز نهایت همکاری را کرده و به طور مثال برای 2 بازی فرصت را ارائه کرده که ضمانتنامه ها ارائه شود. همان مرجعی که اجازه داده باشگاه‌ها در بازی های قبلی بازی کنند همان مرجع هم مجوز را لغو کرده است. مدیران باشگاه ها هوادارانشان را مقابل فدراسیون و سازمان لیگ قرار ندهند.

 

 

برخورد سرد و عجیب مجیدی با بازیکن مازادش!

پیش از این مسابقه دوتیم استقلال و گل‌گهر، احمد موسوی که به تازگی از جمع آبی پوشان جدا شده بود به سمت‌نیمکت‌تیم استقلال رفت که فرهاد مجیدی و هیچ یک از دستیاران او به استقبال این بازیکن نرفتند.

photo_2021-11-24_18-03-16

 با توجه به اینکه پیش از شروع بازی به مسئولان سازمان لیگ اعلام شد که رودی ژستد و کوین یامگا حق حضور در مسابقه امروز را ندارند .مسولان سازمان لیگ اعلام کردند باشگاه استقلال ضمانت های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارایه نکرده است و به همین دلیل از این دو بازیکن نمی تواند استفاده کند. فرهاد مجیدی بلافاصله پس از اعلام سازمان لیگ مجبور به تغییر در ترکیب تیمش شد.به این ترتیب محمد آزادی و امین قاسمی نژاد به جای 2 بازیکن خارجی این تیم در ترکیب ابتدایی آبی پوشان به میدان خواهند رفت.

فرهاد مجیدی به خداداد افشاریان در خصوص بازی نکردن دو بازیکن خارجی تیمش اعتراض کرد.

لیگ برتر فوتبال- گل گهر - استقلال

پیش از آغاز بازی به فرهاد مجیدی اعلام شد که نمی‌تواند از 2 بازیکن خارجی خود استفاده کند برای همین یامگا و ژستد دو بازیکن خارجی استقلال روی نیمکت نظاره گر گرم کردن دیگر بازیکنان هستند.

14000903000647_Test_NewPhotoFree

ویدیویی از حال و هوای ورزشگاه در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی گل‌گهر و استقلال را مشاهده می کنید.

حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال در سیرجان جلوی هتل محل اقامت شاگردان فرهاد مجیدی حضور یافتند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید