کی روش تذکر گرفت!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مصر به خاطر اقدامات جنجالی تذکر شفاهی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نشریه «المصری الیوم» خبر داد مجاهد رئیس فدراسیون فوتبال مصر به دلیل افت عملکرد تیم ملی این کشور بعد از بازی با گابن که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند با کارلوس کی روش سرمربی تیم جلسه گذاشت.

کی روش سرمربی سابق ایران بعد از این بازی یکی از دلایل اصلی افت فراعنه را نامرغوب بودن زمین بازی عنوان کرد اما تغییرات گسترده کی روش از زمان حضور روی نیمکت فراعنه نیز جنجال آفرین شده است.

در همین راستا رئیس فدراسیون فوتبال مصر در این جلسه که تنها با حضور کی روش برگزار شد به این مربی پرتغالی تذکر شفاهی داد تا از این به بعد اگر مشکلی است نباید در رسانه ها مطرح کند و باید در داخل فدراسیون مشکلات حل شود.

برای نمونه کی روش دیگر حق ندارد افت عملکرد تیم را به بد بودن زمین ارجاع دهد و اگر مشکلی در زمین است نباید رسانه ای شود. همچنین رئیس فدراسیون مصر تذکرات لازم به کی روش را داد تا تغییرات گسترده دیگر انجام ندهد یا حداقل دلیل اصلی این تغییرات در ترکیب تیم را برای فدراسیون تشریح کند.

پیش از این یکی از خبرنگاران مصری مدعی شده بود اگر فشارهای مسئولان فدراسیون فوتبال مصر روی کی روش افزایش پیدا کند این مربی پرتغالی احتمال دارد از این تیم جدا شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید