رونالدو و دوستان زیر تیغ نقد رسانه های پرتغالی+عکس

مطبوعات پرتغال به انتقاد از نمایش ضعیف تیم ملی پرتغال پرداختند و بازی آن ها مقابل صربستان را شرم آور خواندند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ شب گذشته در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال در حالی به مصاف صربستان رفت که تنها برای صعود یک امتیاز نیاز داشت ولی در لحظه پایانی «میتروویچ» گل برتری صرب‌ها را به ثمر رساند تا رونالدو و یارانش به مرحله پلی‌آف جام جهانی برسند.

مطبوعات پرتغال به شدت از نمایش ضعیف پرتغال در این مسابقه واکنش نشان دادند و آنها را «شرم‌آور» خواندند.

14000824000259_Test_NewPhotoFree

روزنامه آبولا با تیتر «بدبخت» از نمایش ضعیف پرتغال نوشت و از عدم صعود مستقیم شاگردان سانتوس مطلب انتقادی نوشت. پرتغال با قرار گرفتن در رده دوم باید در پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا برای صعود مبارزه کند. مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 روز 5 آذر در زوریخ سوئیس انجام می‌شود. 10 تیم رده دوم به همراه دو تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا، 12 تیم این مرحله را تشکیل می‌دهند. دیدارهای دور نیمه‌نهایی پلی‌آف روزهای 4 و 5 فروردین 1401 و دیدارهای نهایی روزهای هشتم و نهم این ماه برگزار می‌شود.

14000824000260_Test_NewPhotoFree

روزنامه رکورد با تیتر «شرم در سراسر جهان» از نمایش خفت‌‌بار پرتغال انتقاد کرد و اوجوگو تیتر «ماه گرفتی کامل» را به روی جلد برد. رونالدو در این بازی کاملاً محو بود و اصلا نتوانست حتی یک شوت هم به سمت دروازه صربستان شلیک کند. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتبال رخ داده که کریستیانو در یک بازی انتخابی جام جهانی حتی یک شوت هم به ثبت نرساند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید