در حال به روزرسانی...

واکنش ها به پیروزی دراماتیک ایران مقابل لبنان؛ براوو سردار!+ عکس

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دراماتیک موفق به شکست 2 بر یک لبنان در بیروت شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در دور پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 میهمان لبنان بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

سایت (vecernji) با اشاره به برد تیم ملی مقابل لبنان نوشت: یک کروات روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران تاریخ سازی کرد.

این رسانه تاکید کرد: تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ مربی کروات، در خارج از خانه به لبنان  بازگشت بزرگی را رقم زدند و با دو گل به پیروزی 2 بر یک در دیدار پنجم گروه A مسابقات انتخابی آسیا برای جام جهانی 2022 رسیدند. لبنان در دقیقه 37 با گل سونی سعد تا دقیقه 92 پیش افتاد تا اینکه سردار آزمون کار را برای ایرانی ها به تساوی کشاند. سه دقیقه بعد احمد نوراللهی شاگردان اسکوچیچ را در آستانه شکست به پیروزی 13 امتیازی مقابل ایران در آخرین مرحله مقدماتی آسیا رساند  تا این تیم صدرنشین شود.

تاکید این رسانه کشور کرواسی به شانس صعود شاگردان اسکوچیچ است: ایران با این پیروزی دو امتیاز بیشتر از کره جنوبی دارد ولی هر دو تیم در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارند  چون لبنان رده سومی تنها پنج امتیاز دارد.

صفحه توییتری لبنانی از تیتر شوکه شدن برای باخت امروز برابر ایران استفاده کرده است.

وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال لبنان نیز در این باره نوشت: شکست لبنان برابر ایران در وقت های مرگبار.

کاربر اماراتی در واکنشی جالب از احمد نوراللهی بابت زنده نگه داشتن امیدهای امارات برای کسب رتبه سوم و شرکت در پلی آف جام جهانی تشکر کرد.

باشگاه برنتفورد یکی از نخستین واکنش ها را به برد تیم ملی داشت و به حضور ۶۰ دقیقه‌ای قدوس اشاره کرد.

 

همچنین صفحه مسابقات جام جهانی که زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اداره می‌شود، در مورد این مسابقه نوشت: «دو گل در وقت اضافه، قلب لبنان را شکست تا ایران به صدر جدول گروه A بازگردد».

14000820173855956240352010

 باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه لحظاتی با انتشار تصویر خوشحالی ستاره ایرانی خود نوشت: پیروزی ایران مقابل لبنان به لطف گل دقایق پایانی سردار آزمون با نتیجه 2 بر یک. براوو آزمون.

photo_2021-11-11_18-15-12

 

سایت AFC در واکنش به این برد ارزشمند تیم ملی نوشت: تیم ملی ایران با حملات دیرهنگام در وقت های اضافه موفق شده بازی باخت را با برد مقابل لبنان به پایان ببرد.

14000820000584_Test_NewPhotoFree

باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران برابر لبنان، به حضور صیادمنش در زمین از دقیقه ۷۲ اشاره کرده است.

01663425

صفحه فارسی AFC نیز در واکنش به برد ایران نوشت: بازی آخرش قشنگه!

01663419

 

 

  • عبدالرضا غیایی شاملو ارسالی در

    امشب با دیدن این بازی بخصوص در دقایق آخر بینهایت شاد و خوشحال شدم بابت این شادی از همه اعضا تیم ملی تشکر میکنم اما نمیتونم این رو نگم که جای یکی از ستاره هامون کنار دیگر ستاره ها خالی بود امیدوارم که خیلی زود این ستاره عزیزمون رو کنار دیگر ستاره هامون در آسمان فوتبال ایران ببینیم، بازم ممنونم، یاعلی

دیدگاه تان را بنویسید