گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/

لحظه به لحظه با حواشی دیدار ایران و ویتنام +عکس و فیلم

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام ملت های آسیا در ورزشگاه آل نهیان به مصاف ویتنام می رود.

*در حالی که بیش از دو ساعت به آغاز دیدار ایران و ویتنام از گروه D مسابقه های جام ملت‌های آسیا باقی مانده، اطراف ورزشگاه آل نهیان ابوظبی خبری از حضور هوادار و تماشاگری نیست و طبق معمول تماشاگران از یک ساعت پیش از شروع مسابقات حضور پیدا می‌کنند. 

* شهر ابوظبی به طور کل حال و هوای برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را ندارد و ورزشگاه‌‌هایی که محل برگزاری مسابقات هست، یک ساعت پیش از بازی شلوغ می‌شود.

* با حضور پلیس و همیاران هوادار در اطراف ورزشگاه فضای امنیتی برقرار است تا ورود تماشاگران به ورزشگاه با نظم و سازماندهی انجام شود.

* تعداد اندکی تماشاگر ایرانی در اطراف ورزشگاه حضور دارند که از لندن، تهران و آبادان برای تماشای بازی تیم ملی به ابوظبی آمده‌اند و تا این لحظه از تماشاگران ویتنامی خبری نیست.

* با تدابیر شدید امنیتی که در اطراف ورزشگاه برقرار است، خبرنگاران برای تهیه عکس و فیلم با مشکلاتی روبه‌رو هستند و ماموران انتظامی اطراف ورزشگاه از تصویربرداری و عکس‌برداری خبرنگاران جلوگیری می‌کنند.

* در کنار ورزشگاه 4 دختر ایرانی حضور دارند که پرچم‌ و کلاه‌ ایران را می‌فروشند.

* در فاصله 3 ساعت مانده به آغاز بازی ایران و ویتنام، بلندگوهای ورزشگاه سرود دو کشور را به طور آزمایشی پخش کرد. 

* حدود ساعت ١٢:٣٠ اتوبوس تیم ملی از هتل محل اقامت خود راهی ورزشگاه می‌شود.

 

*لیدر آبادانی که به «ستار» لیدرهای ایران معروف است همواره در بازی‌های تیم ملی در کشورهای مختلف همراه کنار تیم ملی بوده و به تشویق بازیکنان و کادرفنی می‌پردازد. این لیدر آبادانی امروز (شنبه) هم پیش از آغاز دیدار تیم ایران مقابل ویتنام مقابل ورزشگاه آل‌نهیان ابوظبی دیده شد.

 

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی اقدام قابل توجهی را قبل از بازی برابر ویتنام انجام داده است. این بازیکن عکس پدر و مادر خود و همچنین همسرش را روی قلم بند خود حک کرده تا به این شکل در مسابقات جام ملت های آسیا به یاد خانواده خود باشد.

تصاویر رختکن تیم ملی و قلم بند انصاری فرد را در زیر می بینید:

 

* دو تماشاگر کامرونی که در دبی اقامت دارند، با در دست داشتن پرچم ایران به ورزشگاه آمدند. این دو به دلیل اینکه چند بازیکن کامرونی در گذشته در ایران بازی کردند طرفدار تیم ملی هستند و دوست دارند ایران قهرمان آسیا شود. 

* تماشاگران ایرانی که در اطراف ورزشگاه حضور دارند، همه صحبت از پیروزی پرگل ایران مقابل ویتنام می‌کنند و به قهرمانی تیم ملی امیدوار هستند. 

* تماشاگران ویتنامی که در اطراف ورزشگاه حضور دارند، برای پیش‌بینی نتیجه بازی امروز با هم اختلاف‌نظر داشتند.  تعدادی از تماشاگران مدعی بودند که ویتنام 2 بر صفر ایران را شکست خواهد داد و برخی هم معتقد بودند که یک بر صفر هم بازی را ببازند نتیجه خوبی است!

*در حالی که تیم ملی فوتبال ایران ساعت 13 وارد ورزشگاه آل نهیان ورزشگاه اختصاصی باشگاه الوحده شده اما در کمال تعجب کادر فنی تیم ملی البسه خود را خارج از رختکن تعویض کرده اند. ظاهرا به کادر فنی تیم ملی ایران اعلام شده که ورزشگاه رختکن اختصاصی کادر فنی ندارد و آنها باید بیرون از اتاق رختکن بازیکنان لباس های خود را عوض کنند!

*زمانی که تیم ملی ایران به ورزشگاه آل‌نهیان رسید، مشخص شد رختکن بازیکنان و مربیان در یک فضاست و مربیان تیم ملی مکان مجزایی برای تعویض لباس خود نداشتند. همین موضوع باعث عصبانیت کارلوس کی‌روش شده است.

پیش از ورود تیم‌ها به داخل زمین زمین چمن آبیاری شد تا زمین برای مسابقه آماده شود.

درحال حاضر تعداد اندکی هوادار که تعداد آنها حدود ۵٠ نفر است روی صندلی‌ها نشسته‌اند.

ایران و ویتنام

 

*در زمان مصاحبه قبل از بازی کارلوس کی روش خوش و بشی با سرمربی ویتنام داشت.

ایران و ویتنام

* هواداران تیم های ملی ایران و ویتنام در بیرون از ورزشگاه آل نهیان به کری خوانی برای یکدیگر پرداخته و اقدام به تشویق تیم های کشورشان می کنند.

ویتنامی ها با بلندگو از تیم خود حمایت می کنند و ایرانی ها نیز با طبل سر و صدای زیادی در بیرون از استادیوم ایجاد کرده اند.

 

هواداران تیم ملی فوتبال ایران - جام ملت های آسیا

هواداران تیم ملی فوتبال ایران - جام ملت های آسیا

هواداران تیم ملی فوتبال ایران - جام ملت های آسیا

* فعلا هواداران تیم ملی ویتنام که با پیراهن ها یکدست قرمز از تیمشان حمایت می کنند از هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه بیشتر هستند.

*ویتنامی‌ها بلافاصله پس از حضور در زمین مورد تشویق معدود هوادارن خود قرار گرفتند.

*لحظاتی پس از بازیکنان ویتنام، ملی‌پوشان ایران وارد زمین شدند تا خود را برای مسابقه آمده کنند.

*هنگامی که بازیکنان ویتنام صاحب توپ می شوند تماشاگران این تیم سرو صدای زیادی به راه انداخته و اینگونه از بازیکنان کشورشان حمایت می کنند.

* علی کفاشیان با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر دیدار دو تیم است. وی هنگامی که نمایندگان AFC را دید برخورد گرمی با آنها داشت.

* تعدادی از هواداران ایرانی با در دست داشتن پرچم سپاهان در جایگاه های خود نشسته و در دیدار ایران به یاد تیم محبوب باشگاهی خود هستند.

* با شروع مسابقه به تماشاگران تیم ایران اضافه شد و اینگونه بود که تماشاگران ایران با حضور در استادیوم از حریف سبقت گرفتند. حدود 3 هزار ایرانی و 2 هزار ویتنامی در ورزشگاه حضور دارند.

* کارلوس کی روش پیش از شروع بازی به سمت سرمربی ویتنام رفت و با وی عکس یادگاری گرفت.

 

جام ملت های آسیا- ایران و ویتنام

جام ملت های آسیا- ایران و ویتنام

* پس از هر حمله‌ای که ایران انجام می‌دهد و توپ وارد دروازه ویتنام نمی‌شود تماشاگران این تیم به تشویق هموطنان خود می‌پرداختند که این امر در نوع خود جالب بود. هر چند بعد از گل آزمون سکوت عجیبی در بین این تماشاگران حکمفرما شد تا حدی که آنها همه امیدهای خود برای صعود از این گروه را از دست رفته دیدند.

* در اواسط نیمه اول بازیکنان تیم ملی در اعتراض به داور اعتقاد داشتند ویتنامی‌ها تلاش می‌کنند تأخیر در بازی ایجاد کنند که در این صحنه کی‌روش شاگردانش را به آرامش دعوت کرد.

* در دقیقه 27 بازی سرمربی ویتنام به داور بازی اعتراض کرد و جالب اینکه با تذکر کی‌روش مواجه شد. سرمربی پرتغالی ایران سعی کرد همتای خود در ویتنام را به آرامش دعوت کند.

* تماشاگران ایرانی با تشویق مکرر بازیکنان منتظر باز شدن دروازه ویتنام بودند و بعد از گل اول حسابی آزمون را تشویق کردند.

* در بین تماشاگران ایرانی افرادی با لباس عربی دیده می‌شوند که آنها هم حامی شاگردان کی‌روش هستند.

* سرمربی ویتنام مدام در کنار خط بالا و پایین می‌پرید و شاگردانش را به دفاع تیمی تشویق می‌کرد.

* بازیکنان نیمکت‌نشین ویتنام از همان دقایق ابتدای بازی به پشت دروازه تیم‌شان رفته و مشغول گرم کردن بدن‌های خود شدند.

* یحیی گل‌محمدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، بازی امروز را از نزدیک در ورزشگاه آل‌نهیان نظاره کرد.

* در لحظه ای که به خاطر سرنگون شدن امیری و مدافع ویتنام بازی متوقف بود کارلوس کی روش به کادر فنی ویتنام اعتراض کرد. سرمربی این تیم از ابتدای بازی کلا اعتراض داشت. همینطور دیگر نیمکت نشین های ویتنام. این مسئله باعث شد کی روش با دست به سرمربی ویتنام بگوید آرام باشند و اینقدر اعتراض نکند. کمک داور چهارم بازی هم به سمت دو مربی رفت تا آنها را آرام کند.

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید