جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| اقدام فوری آبی ها برای بازگشت هواداران به ورزشگاه/حمله دوباره گل محمدی به اسکوچیچ

باشگاه استقلال جهت بازگشت هر چه زودتر طرفداران این تیم به ورزشگاه‌ها در حال هماهنگی و فراهم کردن راهکارهای لازم با شرکت بلیت‌فروشی تحت قرارداد است و به همین منظور امروز جلسه ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز چهاشنبه 19 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

اقدام فوری استقلال برای بازگشت هوادار به ورزشگاه آزادی

 باشگاه استقلال جهت بازگشت هر چه زودتر طرفداران این تیم به ورزشگاه‌ها در حال هماهنگی و فراهم کردن راهکارهای لازم با شرکت بلیت‌فروشی تحت قرارداد است و به همین منظور امروز جلسه ویژه‌ای برگزار خواهد شد.به دنبال اعلام غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر راه اندازی سامانه بررسی کارت واکسن کرونای تماشاگران فوتبال از صبح فردا؛ باشگاه استقلال در حال تلاش است که زمینه حضور هوادارانش در اولین بازی خانگی این تیم مقابل نساجی در روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ را فراهم کند.این باشگاه برای ورود تماشاگرانش به ورزشگاه آزادی مشکلی بابت گیت‌های بلیت الکترونیک ندارد و شرط اصلی جهت حضور طرفداران فوتبال در ورزشگاه‌ها، داشتن کارت واکسن کرونا خواهد بود.آخرین باری که هواداران استقلال جهت حمایت از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه آزادی رفتند، مربوط به دربی تهران در ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ است.

اخبار باشگاه پرسپولیس

میزان دریافتی پرسپولیسی‌ها مشخص شد

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون ۴۰ درصد مطالبات فصل گذشته و ۵ درصد مبلغ قرارداد فصل جدید لیگ برتر فوتبال را دریافت کردند. آن‌ها در مجموع ۴۵ درصد پول گرفتند.علاوه بر این، مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا با تامین منابع مالی بخشی از مبلغ قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت کنند تا آن‌ها بدون دغدغه مالی به مصاف حریفان خود بروند.

حمله دوباره گل محمدی به اسکوچیچ

 سرمربی پرسپولیس بار دیگر اعلام کرد بازیکنان ملی‌پوش تیمش در پایان اردوی تیم ملی نا آماده بودند.قبل از بازی پرسپولیس و نساجی بود که یحیی گل‌محمدی از فدراسیون گلایه کرد و گفت که انتظار تعامل بیشتری داشته و بازیکنانی که به تیم ملی داده بود، آماده به اردوی تیم باشگاهی‌شان برنگشتند و یکی (وحید امیری) خسته آمد و دو نفر دیگر (سرلک و ترابی) در شرایط بازی نبودند.سرمربی پرسپولیس در مصاحبه امروزش، دوباره به این نکته اشاره کرده و البته طوری حرف زده که امکان دارد واکنش اسکوچیچ و همکارانش را به همراه داشته باشد. یحیی گل‌محمدی در بخشی از صحبت هایش درباره شرایط پرسپولیس قبل از بازی با الهلال گفته است: ملی‌پوشان ما در تیم ملی فشار تمرینی سطح پایینی داشتند و همین امر موجب شده بود ناآماده به ما اضافه بشوند. این شرایط کار را برای ما سخت کرده بود و اثرات آن را در بازی برابر الهلال دیدیم.پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند اختلاف یحیی گل‌محمدی با دراگان اسکوچیچ از زمانی استارت خورد که سرمربی تیم ملی با درخواست سرمربی پرسپولیس مبنی بر حضور ملی‌پوشان این تیم در بازی تدارکاتی قرمزها مقابل سپاهان قبل  از دیدار با الهلال موافقت نکرد.

تاجیک ها تایید سلامت شدند

منوچهر صفروف و وحدت هنانوف ۲ بازیکن تاجیکستانی مدنظر پرسپولیس پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال این کشور روز گذشته به عنوان بازیکنان سهمیه آزاد فیفا برای عقد قرارداد با سرخ پوشان وارد کشورمان شدند. این بازیکنان بلافاصله پس از حضور در تهران در تست های پزشکی شرکت کردند که اکنون با مشخص شدن جواب این تست ها سلامتی جسمانی شان تایید شده است. باشگاه پرسپولیس برای عقد و ثبت قرارداد هنانوف و صفروف منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش است‌.

دیدگاه تان را بنویسید