مراسم معارفه ژاوی در بارسلونا؛ احیای تیم در اسرع وقت+ تصاویر و ویدیو

ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در مراسم معارفه خود از احیای تیم در اسرع وقت گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ژاوی پیش از مراسم معارفه خود در باشگاه بارسلونا به عنوان سرمربی جدید این تیم، در مصاحبه با شبکه Barca tv اظهار داشت: من در زمان حساسی به این تیم آمدم ولی احساس می‌کنم برای این شغل آماده هستم. می‌دانم ما اینجا در حال ایجاد شور و نشاط هستیم ولی باید سریعاً به تیم نظم دهیم و بیشترین تقاضا را از بازیکنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: پروژه ما یک نه بلندمدت است و نه کوتاه مدت. ما می‌خواهیم در اسرع وقت بهترین چیزها را با این تیم به نمایش گذاریم.

14000817000534_Test_NewPhotoFree

سرمربی جدید بارسلونا گفت: ما نیاز داریم که ریکاوری خوبی داشته باشیم. باید بتوانیم مالکیت را از آن خود کنیم، چیزی که در این روزها کم اتفاق می‌افتد و بارسلونا زیاد توپ از دست می‌دهد.

ژاوی گفت: این تیم استعدادهای زیادی دارد و ما سعی داریم به این استعداد تجربه اضافه کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم. من انتظارات زیادی از بازیکنان دارم ولی می‌خواهم به آنها کمک کنم. برای من این یک اتفاق خوب است که کاپیتانان را به خوبی می شناسم. بوسکتس، پیکه، آلبا، روبرتو و بازیکنی مثل تراشتگن را می‌شناسم و با آنها هم‌بازی بوده‌ام.

وی اظهار داشت: می‌خواهم از مدیریت بارسلونا ، خوان لاپورتا تشکر کنم که با من تماس گرفت و گفت به من نیاز دارد. من قول به طرفداران قول می‌دهم که سخت تلاش کنم. بسیار هیجان زده هستم و پیام‌های محبت‌آمیز زیادی از دوستان، هم‌تیمی‌های سابقم دریافت کردم. مربی کردن بارسلونا آرزوی همیشگی من بوده و من بسیار خوشحالم که به خانه بازگشتم

مراسم معارفه ژاوی در بارسلونا

مراسم معارفه ژاوی در بارسلونا

مراسم معارفه ژاوی در بارسلونا

مراسم معارفه ژاوی در بارسلونا

حجم ویدیو: 1.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید