اولین‌مصاحبه مهندس سابق به نام مربی کاتالان ها؛ ژاوی:‌ بارسلونا را به جایگاه واقعی اش می رسانم

سرمربی جدید بارسلونا اولین مصاحبه خود را در فرودگاه بین المللی دوحه در راه اسپانیا انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژاوی هرناندس امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد تا جانشین رونالد کومان ناموفق روی نیمکت آبی-اناری ها بنشیند.

اسطوره باشگاه بارسلونا در هنگام ترک دوحه به مقصد اسپانیا اولین مصاحبه اش را به عنوان مربی جدید کاتالان کرد و گفت: با تمام وجود در بارسلونا کار خواهم کرد. ما بارسلونا هستیم و بهترین باشگاه دنیا هستیم. باید در تمام بازی ها برنده شویم و تساوی و باخت قابل قبول نیست. تلاش می کنم تا بازیکنان تیم راضی و خوشحال باشند. ما باید در کنارهم به صورت جدی کار کنیم تا بتوانیم به پیروزی ها و اهداف خود برسیم.

وی افزود: از این اتفاق خوشحالم و این بزرگترین چالش زندگی ام به شمار می آید. خوشحالم به خانه ام برگشتم. از مدیران باشگاه نیز ممنونم که به من اعتماد کردند. آنها به قطر آمدند و در نهایت با رضایت طرفین، قراردادم با السد فسخ شد. الان بی صبرانه منتظر چالش جدید هستم و برای این کار آمادگی کامل دارم.

مهندس سابق کاتالان ها درباره اینکه اقدام کاری که روی نیمکت مربیگری بارسلونا انجام می دهد، گفت: اولین کاری که می کنم صحبت کردن با بازیکنان است. الان در شرایط سختی قرار داریم ولی می خواهیم این فکر را کنار بزنم و با تلاش و پشتکار بارسلونا را به جایگاه واقعی اش برسانم. الان بیشتر از همه باید به صورت گروهی کار کنیم و تیم را متحد و همدل کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید