کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان

نوید مظفری می‌گوید داور قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نوید مظفری، کارشناس داوری ، در خصوص قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان گفت: داور قضاوت خوبی را در دیداری نه چندان سخت داشت. او به موقع در صحنه‌ها حاضر بود و در اتفاقات حساس بازی، تصمیمات درستی گرفت. تذکرها و اخطارهایش درست بود و در کل اشتباهی نداشت.

ایسنا نوشت: وی ادامه داد: گل گل‌گهر سیرجان آفساید نبود و درست بود. گل باید به نام سهرابیان ثبت شود زیرا او قبل از وارد شدن توپ به دروازه، با سر به آن ضربه زد. دقیقه ۵۱ مهاجم گل‌گهر در محوطه جریمه پرسپولیس تعادلش را از دست داد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی صحبح بود زیرا اصلا برخوردی به وجود نیامد. چند دقیقه بعد، امیری و زکی‌پور برخوردی را باز هم در محوطه جریمه پرسپولیس داشتند که آن هم خطا نبود و باز هم بیژن حیدری در این صحنه درست تصمیم گرفت.

مظفری در پایان گفت: عملکرد کلی داور خوب بود و داوران لیگ برتری باید در این سطح و حتی بالاتر سوت بزنند و قضاوت کنند.

فارس نوشت: حسین عسگری، در خصوص داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر اظهار داشت: با وجود حساسیت بازی و تقابل دو تیم بالا جدولی امروز قضاوت کم اشتباهی را از داور این مسابقه دیدم.

وی افزود: یکی دو اتفاق در محوطه جریمه دو تیم افتاد که در هر دو صحنه تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. یک مورد در محوطه جریمه پرسپولیس بود که مهاجم گل‌گهر وارد شد و وحید امیری بدون خطا توپ را از او گرفت و یک جدال عادی بود. در این صحنه داور به درستی دستور به ادامه بازی داد. 

کارشناس داوری در مورد سرنگونی بازیکن گل گهر در دقیقه63 در محوطه جریمه پرسپولیس اظهار داشت: این صحنه خطا نبود. بازیکن گل گهر برای پوشش توپ بدن گذاشت که بازیکن پرسپولیس از پشت آمد و توپ را زد.

عسگری گفت: یک صحنه نیز در محوطه جریمه گل‌گهر بود که مهدی ترابی پا به توپ شد. مدافع گل‌گهر به صورت صحیح توپ را گرفت. سرنگونی ترابی خطا نبود و تصمیم داور برای ادامه بازی صحیح بود. 

کارشناس داوری فوتبال در مورد اخطارهای داور مسابقه عنوان کرد: تمامی اخطارها درست بود. در کل تصمیمات داور، جایگیری و جابه‌جاهای او خوب و درست بود و همکاری‌های خوبی با کمک‌هایش داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید