گزارش جی پلاس از هفته سوم لیگ برتر ؛ آلومینیوم اراک ۱ - پرسپولیس صفر

پرسپولیس بازهم در اراک باخت ؛ سرخ پوشان حریف "مردان آفتاب" نمی شوند!+عکس و ویدیوی گل/نتایج کامل و جدول

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک امروز از ساعت 16 در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید. پرسپولیس آخرین بار در اراک به همین آلومینیوم باخته بود و بعد از 20 هفته دوباره در لیگ باخت تا آلومینیوم تنها تیمی باشد که از ابتدای فصل گذشته تاکنون این تیم را شکست می دهد.

فولاد هم در هفته سوم توانست با غلبه بر مس رفسنجان به اولین برد خود در لیگ برسد؛ گل گهر نیز مقابل نساجی مازندران متوقف شد.

 

نتایج هفته سوم
تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
پدیده 0 2 نفت مسجد سلیمان شنبه 8 آبان 18
استقلال 1 0 تراکتور شنبه 8 آبان 18
صنعت نفت 0 2 فجرسپاسی شنبه 8 آبان 18
سپاهان 1 0 هوادار شنبه 8 آبان 18
آلومینیوم 1 0 پرسپولیس دوشنبه 10 آبان 16
فولاد 2 1 مس دوشنبه 10 آبان 18
گل گهر 1 1 نساجی دوشنبه 10 آبان 18
پیکان     ذوب آهن    

 

آلومینیوم اراک یک -پرسپولیس صفر

ترکیب پرسپولیس:‌ حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، مهدی عبدی، عیسی آل‌کثیر

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، میلاد فخرالدینی، محمود قائد رحمتی، اسماعیل شریفات، علیرضا نقی‌زاده، نیما درودی و محمد علی‌نژاد

نیمه اول

در دقیقه 13 ارسال بازیکنان آلومینیوم و ضربه سر علی‌نژاد در دستان حامد لک قرار گرفت. سیدجلال حسینی در دقیقه 16 اولین کارت زرد بازی را از پورخلف دریافت کرد.مصطفی احمدی بازیکن تیم آلومینیوم در دقیقه 20 به دلیل خطا روی مهدی عبدی دومین اخطاری بازی لقب گرفت. در این صحنه محمود خرمزی مربی تیم آلومینیوم نیز به دلیل اعتراض به تصمیم داور کارت زرد گرفت.پاس در عمق نقی‌زاده در دقیقه 33 و فرار نیما درودی این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه بی‌دقت مهاجم اراکی‌ها با اختلاف به بیرون رفت. ارسال بازیکنان آلومینیوم در دقیقه 44 به شکل خطرناک از مقابل دروازه حامد لک عبور کرد.

نیمه دوم

گل محمدی در ابتدای نیمه دوم دو تعویض در تیم پرسپولیس ایجاد کرد و هر دو مهاجم خود یعنی عبدی و آل کثیر را از زمین بیرون کشید. با این تعویض، حامد پاکدل و وحید امیری به خط حمله رفتند و سعید آقایی در دفاع چپ جای امیری را گرفت با این حال در روند هجومی پرسپولیس تغییر محسوسی ایجاد نشد.بازیکنان آلومینیوم با دوندگی بالا فشار خود را روی مدافعان و دروازه پرسپولیس حفظ کردند. حتی علیرضا نقی زاده بازیکن تیم میزبان در دقیقه ۶۳ تیرک افقی سرخپوشان را به لرزه درآورد. سه دقیقه بعد، سیامک نعمتی توپ را در میانه‌های زمین از دست داد و بازیکنان آلومینیوم از این اشتباه نهایت استفاده را کردند. نقی زاده که یک بار توپ را به تیر پرسپولیس زده بود، این بار توانست دروازه تیم حریف را باز کند.گل محمدی برای فرار از باخت در دقایق پایانی علیرضا ابراهیمی و مهدی شیری را وارد زمین کرد تا با استفاده از توپ‌های بلند نتیجه را جبران کند اما این برنامه هم ثمری نداشت تا سرخ پوشان نخستین باخت این فصل خود را در «سرزمین آفتاب» تجربه کنند.

 

پرسپولیس آلومینیوم اراک رامتین سلیمان زاده

پرسپولیس آلومینیوم اراک وحید امیری

پرسپولیس

آلومینیوم اراک

علیرضا ابراهیمی

پرسپولیس آلومینیوم اراک رضا اسدی حامد پاکدل

پرسپولیس آلومینیوم اراک مهدی ترابی

پرسپولیس آلومینیوم اراک حامد پاکدل

پرسپولیس آلومینیوم اراک

پرسپولیس آلومینیوم اراک سیامک نعمتی

پرسپولیس آلومینیوم اراک حمید مطهری یحیی گل محمدی

پرسپولیس آلومینیوم اراک

پرسپولیس آلومینیوم اراک وحید امیری

پرسپولیس آلومینیوم اراک سیامک نعمتی محمد علی نژاد

پرسپولیس آلومینیوم اراک رضا اسدی حامد پاکدل

پرسپولیس آلومینیوم اراک رضا اسدی حامد پاکدل

پرسپولیس آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی

پرسپولیس آلومینیوم اراک رضا اسدی

پرسپولیس آلومینیوم اراک وحید امیری

پرسپولیس آلومینیوم اراک

فولاد 2- مس رفسنجان یک

فولاد که در دو بازی قبلی خود و مس رفسنجان که در تک بازی انجام شده خود مغلوب شده بودند، برای جبران امتیازات از دست رفته به مصاف هم رفتند. تلاش دو تیم در نیمه اول، تنها یک گل برای فولاد بود که پریرا در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی دروازه مس را باز کرد. در نیمه دوم نیز فولاد موقعیت هایی برای گلزنی به دست آورد اما راهی به درون درواز مس نداشتند تا این که گادوین منشا که در نیمه دوم برای مس وارد زمین شد، در دقیقه  ۶۹ توانست دروازه احسان مرادیان را باز کرد. در ادامه این نیمه، دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند که با بی دقتی بازیکنان هدر رفتند. این بازی در نهایت با حساب ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید. شاگردان ویسی پس از دو شکست متوالی، اولین برد خود را جشن گرفتند. همچنین در دقایق پایانی این بازی نیز عبدالله ویسی در صحنه ای به دلیل اعتراض به تصمیم داور، با کارت زرد جریمه شد.

 

گل گهر یک - نساجی یک

دو تیم گل گهر و نساجی در دیدار از هفته سوم لیگ برتر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۸:۰۰ در سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دقیقه ۱۸ سانتر علی‌اصغر عاشوری و ضربه سر یونس شاکری منجر به گل اول شاگردان امیر قلعه‌نویی شد. در دقیقه ۲۵ اعتراضات ساکت الهامی به داوری باعث شد تا از سوی داور کارت زرد بگیرد و ادامه این اعتراضات، موعود بنیادی‌فر (داور مسابقه) را مجبور کرد تا کارت زرد دوم را به الهامی بدهد تا سرمربی نساجی از کنار زمین اخراج شود. در دقیقه ۷۱ حسن نجفی، بازیکن تعویضی نساجی با یک ضربه توانست گل خورده را جبران کند تا این دیدار در نهایت با تساوی به پایان برسد. شاگردان الهامی با این تساوی چهار امتیازی شدند و گل‌گهر با این تساوی به هفتمین امتیاز خود دست پیدا کرد.

 

546

دیدگاه تان را بنویسید