به گزارش ایرنا تیم‌های آویسا خوزستان و سینا بوشهر روز یکشنبه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر ۲ به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.

تیم آویسا در حالی به مصاف حریفش رفت که از ۱۶ بازی گذشته خود ۱۴ باخت، یک برد و یک تساوی کسب کرده بود همچنین تیم هیات سینا بوشهر ۱۵ باخت و یک پیروزی در کارنامه داشت.

در نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم بازی پایاپایی ارائه دادند و با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند، در نیمه دوم تیم آویسا توپ و میدان را در اختیار داشت و برای ۲ بار دروازه تیم سینا بوشهر را باز کرد.

تیم سینا بوشهر همچنین در دقایق پایانی بازی دومین گل خود را به ثمر رساند اما نتوانست از این دیدار امتیازی کسب کند.

در این دیدار فاطمه قریشوند ۲ گل و مریم شمال نسب برای تیم آویسا خوزستان گلزنی کردند.

تیم آویسا با این برد هفت امتیازی شد و در مکان یازدهم رده‌بندی قرار گرفت. همچنین تیم سینا بوشهر سه امتیازی باقی ماند و در مکان دوازدهم ایستاد.

تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند تاکنون نتایج ضعیفی کسب کرده و زنگ خطر سقوط به لیگ پایین‌تر برای این تیم به صدا درآمده است.

حضور بانوان علاقه مند به فوتبال در ورزشگاه تختی از حواشی این دیدار بود. همچنین چندین تماشاگر که به همراه تیم سینا بوشهر به اهواز آمده بودند، تیم خود را تشویق کردند.

کادر فنی ۲ تیم بارها به تصمیمات داور بازی اعتراض داشتند که به آنها تذکر داده شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.