مژگان خدادادی درگفت وگو با جی پلاس؛

اعتراض تند بسکتبالیست زن ایران: سرمربی تیم ملی بازیکن توسری خور می خواهد/ نایب رئیس فدراسیون فقط به فکر دختر خودش است؛ نه دیگران!

ملی پوش تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: سرمربی تیم ملی بانوان یک سری بازیکن تو سری خور می‌خواهد اما من چون از اول مستقل و خودکفا بودم شاید برای مربیان تیم ملی سخت است.

لینک کوتاه کپی شد

مژگان خدادادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص دعوت نشدن دوباره به اردوی تیم ملی اظهار کرد: من از یک نظر خوشحالم که در اردو تیم ملی نیستم چون در کنار این مربیان واقعا نمی‌شود کار کرد و فشار روحی و روانی که به بازیکن وارد می‌کنند باعث تضعیف باورشان می‌شود. من به شخصه با توجه به اینکه 14 سال است ملی پوش هستم  و خاک پشت درهای بسته بودن تیم ملی را ما خوردم با این حرکت حرفی برای گفتنم نگذاشتند و تاسف می‌خورم.

او با اشاره به رفتارهای سرمربی تیم ملی بانوان با بازیکنان تصریح کرد: من از یک طرف ناراحتم که دعوت نشدم از یک طرف خوشحال چون خیلی رفتارهای زشت و توهین آمیز دیدم. سال گذشته آزاده زمانپور در زمینه باشگاهی به من توهین کرد اما احترام گذاشتم و چیزی نگفتم؛ امسال هم که در کنار شایسته متشرعی هر دونفر با خصومت شخصی ما را قربانی کردند و اصلا هم  به فکر منافع ملی نیستند و فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند که بگویند قدرت دست ما است و اگر بخواهیم بازیکن را خط می‌زنیم.

ملی پوش باتجربه بسکتبال بانوان ایران در ادامه افزود: من چیزی از دست ندادم و به نظرم آن‌ها از دست دادند. واقعا نمی‌دانم به چه دلیلی با من خصومت پیدا کردند. فقط در اردوی آخر که حضور داشتم سرمربی تیم ملی مغرضانه برخورد کرد و آنقدر باور و اعتماد به نفسم را پایین آورد که من را در پنج نفر سوم قرار می‌داد و حتی وقتی صحبت می‌کردم می‌گفت شما ساکت باش ، صحبت نکن و کنار بایست اما من باز هم احترام گذاشتم و هیچ وقت جواب ندادم.  سرمربی تیم ملی یک سری بازیکن تو سری خور می‌خواهد اما من چون شخصیتم از اول یک آدم مستقل است شاید برای مربیان فعلی تیم ملی سخت است؛ من  هرگز حاضر نبودم چاپلوسی کنم بلکه همیشه با توانمندی خودم در زمین حاضر می‌شدم و هرجا هم بودم با افتخار بازی کردم.

خدادادی در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر فدراسیون می‌خواست در این زمینه اقدامی کند که تا الان انجام داده بود، نایب رئیس بانوان که انگار نه انگار؛ فقط دختر خودش در تیم ملی باشد و حقوق بازیکنان دیگر مهم نیست. اشکال ندارد من فقط می‌دانم خدا جای حق نشسته و قطعا تمام این مسائل بی پاسخ نمی‌ماند.  

 

دیدگاه تان را بنویسید