اکبر میثاقیان به لیگ برتر ایران برگشت!

سرمربی باتجربه تیم فوتبال شهر خودرو از سمت خود کناره‌گیری کرد و اکبر میثاقیان جایگزین او شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از عدم حضور تیم فوتبال پدیده در دیدار روز گذشته مقابل مس رفسنجان که احتمالا به نتیجه 3-0 به سود مسی‌ها از سوی کمیته انضباطی ختم خواهد شد، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

ورزش سه نوشت؛ رضا مهاجری که برای فصل جدید به عنوان سرمربی معرفی شده بود، در روزهای گذشته سعی کرد تا شاگردانش را برای حضور در لیگ برتر آماده کند و بازیکنانی را هم باشگاه پدیده براساس نظر مهاجری جذب کرده بود؛ اما در هفته اول بازیکنان جذب شده به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستند تیمشان را همراهی کنند و مجوز حضور مهاجری روی نیمکت هم صادر نشد.

با این‌حال سرمربی پدیده تلاش کرد تا وضعیت نابسامان باشگاه مشهدی بسازد اما دخالت افراد غیرفوتبالی در این باشگاه باعث شد تا رضا مهاجری تصمیم نهایی خود را برای کناره‌گیری از سمت سرمربیگری پدیده را بگیرد؛ او پیش از مصاف با مس رفسنجان، با دستیارانش به فرودگاه رفت اما به دلیل عدم حضور بازیکنانش راضی به سفر به رفسنجان نشد.

ساعاتی بعد طی حکمی از سوی مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد، اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی و از زحمات محمد رضا مهاجری سرمربی اسبق تیم قدردانی شد.

مراسم معارفه میثاقیان، در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم در این مراسم حضور نداشتند.

 پدیده در هفته دوم مقابل مس رفسنجان حاضر نشدند. بازیکنان این تیم مشهدی تصمیم در اقدامی مشترک از سفر به رفسنجان سرباز زدند و مهاجری هم از سمت خود در این تیم استعفا کرد

 

دیدگاه تان را بنویسید