گزارش جی پلاس از حواشی دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان

فوتبال به اصطلاح حرفه ای و پخش تلویزیونی عجیب و غریب/ HD نخواستیم! +ویدیو

دقایقی از دیدار تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر به شکلی عجیب و غریب و قرون وسطایی به روی آنتن رفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ فولاد در هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه خانگی پذیرای مدافع عنوان قهرمانی است، اما این بازی به شکلی عجیب  و غریب از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت. مساله نخست این که هیچ اتیکتی مربوط به زمان و نتیجه بازی در بالای تصیر وجود نداشت.

در دقایق نخستین بازی هم، در شرایطی برای چند دقیقه دوربین روی دروازه بان فولاد زوم شده بود که بازی در جای دیگری در جریان بود. تصاویر یک بار هم قطع و سپس به شکل عادی پخش شد.

اتیکت مربوط به نتیجه و ساعت بازی نیز پس از دقیقه دو در سمت راست بالای تصویر قرار گرفت. به نظر می رسد، این شیوه پخش یک رقابت فوتبال آن هم از نوع لیگ برتری اش به هیچ وجه در شان فوتبال کشور نیست.

*عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس امروز روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد و به جای او مهدی عبدی در راس خط حمله شاگردان گل‌محمدی قرار گرفته است. ضمن اینکه ایوب والی کاپیتان فولاد نیز روی نیمکت حضور دارد.

*هنگام ورود تیم‌ها به زمین برای گرم کردن، احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد برای لحظاتی کنار خط ایستاد و پس از دعا و درخواست یاری از خدای متعال، وارد زمین شد.

*بازیکنان دو تیم در فضایی پر نشاط به تمرین و گرم کردن قبل از بازی پرداختند.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید