پاتوسی: نمی دانم چرا به تیم ملی دعوت نمی شوم/ شاید بهتر بود کی‌روش سرمربی شود

آیاندا پاتوسی از عدم دعوت به تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی ابراز ناراحتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آیاندا پاتوسی از حذف مداوم خود از فهرست بافانا بافانا ناراضی است و سرانجام سکوت خود را در مورد وضعیت خود شکست.

فوتبالی نوشت: آیاندا پاتوسی که با قهرمانی در جام حذفی برای اولین بار در تاریخ  به باشگاه فولاد کمک کرد تا تاریخ ساز شود  بار دیگر  در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل زیمبابوه و غنا در فهرست سرمربی این تیم نبود.

پاتوسی گفت: شاید آنها فکر کنند که من از فوتبال بازنشسته شده ام. عجیب اینکه من هنوز ۲۸ سال دارم. نمی‌دانم این برای تیم ملی زیاد است یا نه، اما برای من غم انگیز است و خوب نیست. من در کشوری دیگر وضعیت خوبی دارم و در کشوری دیگر به من احترام می گذارند. مربی من در سطح باشگاهی از من می پرسید چرا هرگز برای تیم ملی انتخاب نمی شوم. او از من می پرسید آیا بازیکنان آفریقای جنوبی (که برای بافانا انتخاب شده اند) در انگلیس بازی می کنند یا اسپانیا. من به او گفتم که اکثر آنها در آفریقای جنوبی بازی می‌کنند.

او ادامه داد: من برای مربی و همه کسانی که در ایران درباره حذف من از تیم ملی سوال می پرسند پاسخی ندارم. قبلا حرف از حضور  کارلوس کی روش به عنوان مربی تیم وجود داشت. کارلوس کی روش مربی تیم ملی ایران بود و از فوتبال ایران اطلاع داشت. مربی من در فولاد (نکونام) دستیار کی روش بود. شاید اگر کی روش به عنوان مربی بافانا معرفی می شد، فرصتی پیش می آمد. شاید مربی جدید (بروس) فوتبال ایران را دنبال نمی‌کند یا شاید حتی من را نمی شناسد.

دیدگاه تان را بنویسید