نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی دوگله سپاهان مقابل مس رفسنجان در روز تساوی ها! +ویدیوی نخستین گل فصل

لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی نساجی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نخستین دیدار از بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز (سه شنبه) بین تیم های نساجی و فجرسپاسی برگزار شد که طی آن تیم مازندرانی موفق شد یک بر صفر حریف شیرازی خود را شکست دهد. در این دیدار که کریم اسلامی در دقیقه ۲۳ تنها گل بازی را به ثمر رساند، تیم نساجی از وجود مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان کاپیتان در ترکیب خود استفاده کرد.

فجرسپاسی شیراز که از رقابتهای لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است نخستین شکست خود در این فصل را متحمل شد.

پیکان و نفت مسجدسلیمان به تساوی رضایت دادند

دومین دیدار از هفته اول بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه بین تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران برگزار شد که دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. شاگردان فراز کمالوند و مجتبی حسینی با وجود تلاش زیادی که از خود به نمایش گذاشتند نتوانستند قفل دروازه ها را باز کنند و در نهایت امتیازات را تقسیم کردند.

جدال پدیده و آلومینیوم برنده نداشت

سومین دیدار از هفته نخست بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر بین تیم های پدیده و آلومینیوم در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم مشهدی در حالی گام در میدان گذاشت که هنوز از نظر مدیریتی با مشکلات زیادی مواجه است و نتوانست تکلیف برخی بازیکنانش را مشخص کند. پیش از این تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان در دیدار نخست خود به تساوی بدون گل رسیدند و نساجی با یک گل فجرسپاسی را با شکست بدرقه کرد.

پیروزی دوگله سپاهان مقابل مس رفسنجان

 تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اولین روز از اولین هفته فصل بیست و یکم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2 بر یک مس رفسنجان را شکست بدهد. مس رفسنجان در دقیقه 90 مسابقه صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را بازیکن مس رفسنجان به بیرون زد تا اولین برد سپاهان در فصل جدید با کلین شیت برای کریستوفر کنت گلر اتریشی تیم اصفهانی همراه باشد.گل های این دیدار را امید نورافکن در دقیقه 48 و سروش رفیعی دردقیقه 56 برای سپاهان به ثمر رساند.

 

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوبه

دیدگاه تان را بنویسید