تقدیر از برترین های مسابقه توریسم ورزشی با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک

مراسم اهدای جوایز مسابقه گردشگری ورزشی، کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک امروز (سه شنبه ۲۷ مهر) در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به مناسبت هفته تربیت بدنی کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک مراسم اهدای جوایز مسابقه گردشگری ورزشی را امروز (سه شنبه 27 مهر) با حضور طاهره طاهریان نایب رئیس، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی اعضای هیئت اجرایی، شایسته رئیس کمیسیون توریسم ورزشی، سپیده گلیجانی مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیون‌ها و اعضای کمیسیون توریسم ورزشی برگزار کرد.

در ابتدای مراسم مجید شایسته رئیس کمیسیون توریسم ورزشی ضمن خیرمقدم و تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: راه اندازی کمیسیون‌ها اتفاق خوبی بود چرا که کمیسیون‌ها بازوهای مشورتی مناسبی برای کمیته ملی المپیک هستند و امیدوارم این روند به نحو مطلوبی ادامه دار باشد.

وی افزود: کمیسیون توریسم ورزشی در دوره جدید، جلسات بسیار خوبی برگزار کرده است ، این مسابقه را نیز با هدف گردآوری افرادی که در این حوزه فعال هستند ترتیب دادیم  که البته با توجه به پروتکل‌های بهداشتی بصورت مجازی این ارتباطات را ادامه دادیم.

شایسته افزود: مسابقه گردشگردی  ورزشی را با موضوعات مختلفی برگزار کردیم و به زودی نیز نخستین کتاب در  خصوص توریسم ورزشی را که ترجمه شده با کمک دکتر صالحی امیری و خانم طاهریان به چاپ می‌رسانیم و  به طور حتم این کتاب راهکارهای بسیارخوبی را به ما نشان می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید