مهدی صداقت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس تمامی فضاهای ورزشی اعم از دولتی، خصوصی، باشگاه های خصوصی و دولتی، استخرها، کلاس های آموزشی، کلاس های داوری و مربیگری تا اطلاع ثانوی تعطیل می شود.
وی اضافه کرد: تمامی مدیران باشگاه ها و مجموعه های ورزشی مکلف هستند نسبت به اجرای این اطلاعیه اقدام قانونی را داشته باشند.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری افزود: هر چند شرایط غیرعادی در کشور به لحاظ بیماری کرونا وجود ندارد با این حال بدلیل پیشگیری از افزایش ابتلا به این بیماری و حفظ سلامت مردم شهرستان ری این تصمیم گرفته شده است.
این مسئول اضافه کرد: مدیران و موسسان اماکن ورزشی باید نسبت به رعایت الزامات بهداشتی و هماهنگی های لازم‌ با اداره  ورزش و جوانان این شهرستان جهت انجام اقدامات پیشگیرانه تمهیدات لازم را به عمل آورند.
صداقت بیان کرد: این تمهیدات به منظور پیشگیری از ابتلای مردم شهرستان ری به بیماری کروناویروس اتخاذ شده تا از بروز چنین بیماری در بین مردم استان جلوگیری شود.
شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.