به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی؛

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های حضرت امام (س)

به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، وزیر ورزش و جوانان به همراه جامعه ورزش با حضور در مرقد مقدس امام خمینی (س) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه جامعه ورزش امروز(یک‌شنبه ۲۵ مهر) با حضور در مرقد مقدس امام خمینی (س) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم ژاله فرامرزیان، مریم کاظمی پور و سینا کلهر معاونان وزیر ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیونهای ورزشی، سردار میرجلیلی رییس سازمان بسیج و عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: با توجه به فرارسیدن ۲۶ مهر هفته تربیت بدنی، تلاش کردیم هفته تربیت بدنی را با تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (س) آغاز کنیم.

وی از تشکیل ستاد برگزاری فعالیت و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های ارزشمند این ستاد حضور در مرقد و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (س) بود. امیدوارم‌ با حضور خود و جامعه ورزش همچنان پایبند آرمانهای بلند انقلاب باشیم.

وزیر ورزش ادامه داد: برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی با رویکرد توسعه ورزش همگانی طراحی شده که سعی کردیم این رویکرد را در بطن جامعه ورزشی احیا کنیم.

او خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ سال به خاطر کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم اما جامعه ورزش از این مساله روسفید بیرون آمد.

سجادی در پایان تصریح کرد: از نظر جسمی و روحی شرایط به گونه ای است که تلاش می کنیم با برنامه های ورزشی زندگی را به حالت عادی برگردانیم و نشاط و شادی را در بین جامعه ایجاد کنیم. امیدوارم وزارت ورزش به عنوان موتور تولید امید و عزت در رسالت خود موفق باشد.

در پایان این مراسم، حمید سجادی پس از تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به همراه معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیران،  مسوولان کمیته ملی المپیک، رییسان فدراسیون‌های ورزشی و مسوولان بسیج ورزشکاران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حضور پیدا کردند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید