قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک در گفت و گو با جی پلاس؛

محمدرضا گرایی: حمایت‌ها باید در شان قهرمان جهان و المپیک باشد/ نباید در آینده دلسرد شویم

ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: مشکلات زیاد است و ما در دیداری که با رئیس جهور داشتیم مشکلاتمان را انتقال دادیم و امیدوارم در رفع آنها کمک شود.

لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا گرایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص مسابقات جهانی و کسب مدال طلا اظهار کرد: بعد از المپیک  که مدال طلا گرفتم تا مسابقات جهانی دو ماه فرصت داشتیم به همین خاطر بلافاصله اردوها ر ا شروع کردیم و توانستم دوباه کسب این مدال را تکرار کنم.

او با اشاره به اینکه شیراز به قطب کشتی فرنگی تبدیل شده گفت: حمایت‌های همه جانبه مردم باعث شده ما به این جایگاهی که الان هستیم برسیم؛ تا اینجای کار که موفق بودیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. شیراز پتانسیل‌های زیادی برای کشتی فرنگی دارد و همانطور که می‌دانید  مازندران در کشتی آزاد  و شیراز در کشتی  فرنگی قطب این رشته ورزشی در کشور ما هستند و نصف تیم ملی فرنگی هم از کشتی گیران شیراز بودند.

محمدرضا گرایی کشتی فرنگی

قهرمان المپیک و جهان کشتی فرنگی همچنین با اشاره به عملکرد علیرضا دبیر به عنوان ریاست فدراسیون تصریح کرد: به نظر من از زمانی که علیرضا دبیر به ریاست فدراسیون انتخاب شده پیشرفت خوبی را شاهد بودیم و او در کنار حمید سوریان کاری کردند که بدون دغدغه فقط به کشتی گرفتن و تمرین فکر کنیم.

محمدرضا گرایی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه مسئولان باید از کشتی حمایت کنند گفت: من امسال دو قهرمانی به دست آوردم و حمایت‌ها باید در شان یک قهرمان جهان و المپیک باشد تا ما برای مسابقات بعدی دلسرد نشویم و این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. مشکلات زیاد است و ما در دیداری که با رئیس جهور و وزیر و مسئولان استان فارس داشتیم مشکلاتمان را انتقال دادیم و امیدوارم در رفع آنها کمک شود.

محمدرضا گرایی

دیدگاه تان را بنویسید