نشست خبری سرمربی و دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با کره جنوبی

اسکوچیچ: دیگر نمی دانم با 10 پیروزی باید چه کاری انجام بدهم؟/ بیرانوند: کلین شیت یک آمار فردی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بعد از بازی با امارات انگیزه های زیادی داریم و حتی این انگیزه ها بیشتر هم شده است. برای تیم کره خیلی احترام قائل هستم چون آنها با سازماندهی خوبی در زمین ظاهر می شوند.

وی افزود: خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم. در این چند روز جو خوبی در تیم حاکم شده و برای مسابقه فردا آماده خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه از سبک بازی تیم ملی انتقاداتی می شود و او با وجود نتایج فوق العاده چه واکنشی به این انتقادات دارد گفت: نمی دانم انتظار هواداران از تیم ملی چیست. ما مقابل امارات بازی خوبی در آن آب و هوا نشان دادیم و برنده شدیم. من فقط می توانم با پیروزی جواب صحبت ها را بدهم. دیگر نمی دانم با 10 پیروزی در مسابقات قبلی باید چه کاری انجام بدهم؟البته هدف مشترک همه ما این است که بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

نشست خبری دراگان اسکوچیچ

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه هدف وی کسب پیروزی در مسابقات است یا او تنها به فکر کسب پیروزی در مسابقات است گفت: نمی دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم؟ ظاهرا ما بازی را مقابل امارات باخته ایم که این سوالات از من پرسیده می شود! ما از 10 بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کردیم. البته می دانم چرا این سوالات پرسیده می شود، شاید خیلی ها علاقه دارند جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آنها می گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه چه بازیکنی از کره  نسبت به سایرین خطرناک تر است گفت: سون بازیکن خیلی خطرناکی است، او هم پاسور است و هم گل می زند. این بازیکن هر لحظه می تواند ورق را برگرداند. البته این تیم بازیکنان خیلیی خوب دیگری هم در ترکیب دارد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: من به تیمم باور دارم. این اعتماد را در خودمان می بینیم و امیدوارم با صحبت هایی که انجام دادم همه را راضی کرده باشم.

نشست خبری دراگان اسکوچیچ

بیرانوند: نشان دادیم تیم خوبی هستیم

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار حساس با کره‌جنوبی در نشست خبری حاضر شد و گفت: همینطور که می‌دانید بازی فردا سخت است. کره جنوبی نشان داده که همیشه بازی‌های این دو تیم سخت و دشوار بوده است. ایران در ۱۰ بازی گذشته نشان داده که تیم قدرتمندی است و مطمئنیم که فردا برای پیروزی به زمین می‌رویم و می‌خواهیم از حق میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

نشست خبری علیرضا بیرانوند

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی گفت کره جنوبی تیم قدرتمند و منظمی و  بازیکنان این تیم در لیگ‌های خوب بازی می‌کنند. نقاط ضعف و قوت تیم حریف را آنالیز کردیم و امیدواریم فردا سه امتیاز خوب بگیریم و ان‌شاء‌الله مردم را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد کلین شیت‌هایش در تیم ملی عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و کلین شیت هم برای من به شخصه مهم نیست و همه هدف و تلاش ما کمک به تیم است و کلین شیت هم یک آمار فردی نیست و تیمی است و زحمت همه بچه هاست و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بازی را ببریم و بدون گل خورده از زمین خارج شویم.

بیرانوند در پایان گفت: همه دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند در این کلین شیت‌ها سهیم هستند و همه وظیفه داریم از دروازه تیم ملی محافظت کنیم و آن را بسته نگه داریم. من هم وظیفه‌ام را انجام داده و تلاش می‌کنم دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم فردا با دعای خیر مردم، تلاش بچه‌ها و کمک کادر فنی این روند را ادامه بدهیم و باز هم گل نخوریم. 

دیدگاه تان را بنویسید