نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در گفت وگو با جی پلاس

واکنش یزدانی به مسخره شدن در فضای مجازی: با کشتی من شوخی می کنند و خودم هم می خندم اما دلخور نیستم

ملی پوش کشتی ایران می‌گوید از انتشار فیلم‌هایی که درباره فینال رقابت های جهانی او در فضای مجازی پخش شده نه تنها دلخور نیست بلکه خودش هم به آن ها می خندد!

لینک کوتاه کپی شد

امیر محمد یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص رقابت‌های جهانی و کسب مدال نقره اظهار کرد: درست است که برترین‌های المپیک در مسابقات حضور نداشتند اما در وزن من کشتی گیران خوبی از جمله حریف اوکراینی و چند کشتی گیر قهرمان اروپا و آسیا بودند؛ خدا را شکر توانستم با کشتی‌های خوبی که گرفتم به فینال راه پیدا کنم اما در فینال بازی را واگذار کردم و مدال نقره بدست آوردم.

امیرمحمد یزدانی

او در مورد سرمربیگری و عملکرد پژمان درستکار تصریح کرد: پژمان درستکار مربی خوبی است و من واقعا راضی هستم چون فقط انرژی می‌دهد و به غیر تمرینات خوب از نظر روحی هم با بچه‌ها کار کرد و نتیجه خوبی هم گرفتیم. درستکار مربی است که در لیگ برتر سابقه خوبی داشته؛ درست است که در رده ملی تجربه زیادی ندارد اما اگر به رزومه‌اش نگاه کنیم می‌بینیم که در این چند سال اخیر تیم‌های خوبی در لیگ تشکیل داده و قهرمانی‌های متعددی هم کسب کرده الان هم نتایج مسابقات مشخص کرد مربی خوبی است و هفت مدال بدست آوردیم. خیلی‌ها حقشان بود به فینال برسند مثلا مجتبی گلیج با یک اشتباه کشتی را واگذار کرد. در هر حال فکر می‌کنم با توجه به اینکه دوماه از حضور درستکار در تیم ملی می‌گذرد نتیجه قابل قبولی کسب کردیم.

امیرمحمد یزدانی

نایب قهرمان وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان درباره روی پل رفتن و فیتیله پیچ شدن در فینال که موجب شوخی و بازخورد‌های نه چندان جالب در فضای مجازی شد گفت: ایرادی ندارد چون من هدفم فقط کسب مدال بود. یک سری شوخی‌ها صورت می‌گیرد که از نظرم مشکلی نیست و مردم شاد باشند. به هر حال انسان جایزالخطا است و من ناراحت نیستم حتی با هم تیمی‌ها هم که می‌نشینیم شوخی می‌کنیم و مربی سابقم فیلم‌ها را برایم می‌فرستاد و می‌خندیدیم در کل من دلخور نمی‌شوم اما دوست داشتم طلا بگیرم.

امیرمحمد یزدانی

یزدانی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه کشتی گیران به حق واقعی‌شان باید برسند تصریح کرد: فدراسیون کشتی تا الان برای ما چیزی کم نگذاشته و از مسئولان آن بخصوص علیرضا دبیر تشکر می‌کنم. در بحث کمیته ملی المپیک باید بگویم کوچک تر از آن هستیم که در این مسائل دخالت کنیم اما امیدوارم چیزی که واقعا حق بچه‌های ما است را بدهند.

 

  • یا علی ارسالی در

    آقا یزدانی شما هم برای ما قهرمانی اگر اینبار نشد دفعه های بعد میشه تو شیر مرد ایرانی

دیدگاه تان را بنویسید