نتایج کامل فوتبال اروپا؛

شکست رئال و پاری سن ژرمن مقابل رقبای کم نام و نشان!/ تقسیم امتیازات میان لیورپول و سیتی +عکس و ویدیوی گل ها

پاری سن ژرمن در هفته نهم لیگ فرانسه شکست بدی را مقابل رن متحمل شد تا جایگاه پوچتینو بیش از گذشته در معرض خطر باشد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در چارچوب هفته نهم  از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه، از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌های رن و پاری‌سن‌ژرمن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر صفر رن همراه شد. رن در این بازی خانگی ابتدا در دقیقه 45 توسط گایتان لابورده به گل رسید و در ادامه فلاوین تایت در دقیقه 46 اختلاف را به دو گل رساند. کیلیان امباپه هم در این دیدار یکبار موفق به گلزنی شد که داور آن را با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) رد کرد. همچنین رن صاحب یک ضربه پنالتی شد که دارو با کمک VAR تصمیم خود را تغییر داد. شاگردان مائوریسیو پوچتینو که در این بازی با ترکیبی از ستاره‌های خود از جمله دوناروما، لیونل مسی، نیمار و امباپه به میدان رفتند، اولین شکست فصل خود در این رقابت‌ها را تجربه کردند، اما همچنان با 24 امتیاز صدرنشین لیگ یک فرانسه هستند. رن هم 12 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. رن در پنج بازی اخیر خود در لوشامپیونه بردی کسب نکرده بود، این در حالی بود که پاری‌سن‌ژرمن هم تا پیش از این بازی 10 برد متوالی در لیگ یک فرانسه به ثبت رسانده بود.

1400071115512111823739604

رن اشرف حکیمی

 

ویدیوی گل ها

برد تاتنهام و توقف لسترسیتی در لیگ برتر

در ادامه هفته جاری لیگ برتر انگلیس ۳ دیدار برگزار شد که در آن تاتنهام توانست با نتیجه ۲ بر یک استون ویلا را از پیش روی بردارد. پیر امیل هویبرگ و لوکاس مورا برزیلی برای اسپرز گلزنی کردند و واتکینز نیز موفق شد تنها گل ویلا را وارد دروازه تیم تاتنهام کند. در دیگر دیدار کریستال پالاس و لسترسیتی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. در حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها نیز منچسترسیتی و لیورپول برابر هم قرار خواهند گرفت. در جدول رده بندی لیورپول در صدر قرار گرفته است.

شکست عجیب بایرن مونیخ

از هفته هفتم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه دو بر یک متحمل شکست غیرمنتظره ای شد. در این بازی گورتسکا در دقیقه 26 ابتدا برای بایرن گل زد اما در ادامه شاگردان گلاسنر توسط هینترگر در دقیقه 32 و کاستیچ 83 گلزنی کردند تا بایرن متحمل شکست شود. بایرن با این باخت در امتیاز 16 و در صدر باقی ماند. اینتراخت فرانکفورت هم 8 امتیازی شد و تا رده دوازدهم صعود کرد.

رئال مادرید در خانه اسپانیول شکست خورد

در ادامه دیدارهای هشتمین هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اسپانیول در ورزشگاه کورنیا ال‌پرات به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک اسپانیول به پایان رسید.

رئال مادرید

در این بازی رائول دتوماس در دقیقه 17 و الیکس ویدال در دقیقه 60 گل‌های اسپانیول را به ثمر رساندند. کریم بنزما در دقیقه 71 یکی از گل‌های خورده را برای رئال مادرید جبران کرد اما این گل برای فرار کهکشانی‌ها از شکست کافی نبود. این سومین بازی بدون برد متوالی رئال مادرید پس از تساوی بدون گل خانگی مقابل ویارئال و باخت خانگی مقابل شریف در لیگ قهرمانان اروپا بود که سبب شد که شاگردان کارلو آنچلوتی نتوانند حاشیه امنیت خود را در صدر جدول افزایش دهند. اسپانیول هم با کسب دومین پیروزی‌اش در این فصل 9 امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

ثبت نخستین شکست زنیت در روز اخراج سردار آزمون

در هفته دهم لیگ برتر روسیه امروز (یکشنبه) تیم زنیت سن‌پترزبورگ میزبان سوچی بود و در پایان شکست 2 بر یک را پذیرا شد. این نخستین شکست زنیت در فصل جاری بود.

سردار آزمون

تک گل زنیت را آرتم جیوبا در دقیقه 45 زد. کاسیرا (67) و ترکوف (71) برای سوچی گل زدند. سردار آزمون در دقیقه 42 این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و زنیت 10 نفره به بازی ادامه داد. تیم زنیت با وجود این شکست خانگی با 23 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است.

پیروزی زوریا با پاس گل صیادمنش

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر اوکراین امروز (یکشنبه) تیم زوریا لوهانسک با 2 گل دنسا را از پیش‌رو برداشت و با 20 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد. بولستا در دقیقه  19گل نخست این بازی را روی پاس اللهیار صیادمنش به ثمر رساند. گل دوم زوریا نیز در دقیقه 70 توسط گروموف حاصل شد.

اللهیار صیادمنش/ زوریا

اللهیار صیادمنش در ثانیه‌های پایانی این بازی تعویض شد. شهاب زاهدی دیگر بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک نیز از دقیقه 76 در ترکیب این تیم قرار گرفت.

پیروزی آاِک با پاس گل میلاد محمدی

در چارچوب هفته پنجم سوپرلیگ یونان امروز (یکشنبه) تیم آاِک در خانه پانتولیکوس 3 بر یک پیروز شد. گارسیا (13)، ورانجس (26) و زوبر (83) برای آاِک گل زدند. تک گل میزبان هم در دقیقه 58 به دست آمد. گل نخست آاِک روی پاس میلاد محمدی حاصل شد. میلاد محمدی در ترکیب اصلی آاِک بازی کرد. کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی نیز از دقیقه 76 برای این تیم وارد زمین شدند.

آاک آتن

تیم آاِک با 10 امتیاز رتبه سوم جدول سوپرلیگ یونان را در اختیار دارد.

شکست فاینورد برابر حریف ۹ نفره در حضور جهانبخش

امروز (یکشنبه) دیدار تیم‌های ویتسه و فاینورد با پیروزی 2 بر یک ویتسه میزبان پایان یافت. لوئیس اوپندا (6 و46) هر دو گل ویتسه را به ثمر رساند. برای فاینود نیز گوس تیل در دقیقه 29 گل زد. دو بازیکن ویتسه در دقایق 7+90 و 12+90 با دریافت کارت قرمز اخراج شدند. علیرضا جهانبخش در این مسابقه در ترکیب اصلی فاینورد حضور داشت.

فاینورد - علیرضا جهانبخش

تیم فاینورد با اندوخته 15 امتیازی رتبه چهارم جدول اردویژه هلند را در اختیار دارد.

دوئل لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد برنده نداشت

در آخرین بازی‌های هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس و در حساس‌ترین بازی این هفته از فوتبال جزیره، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2-2- خاتمه یافت. در این بازی نخست این لیورپولی‌ها بودند که به وسیله سادیو مانه در دقیقه 59 دروازه منچسترسیتی را باز کردند. تنها 10 دقیقه بعد منچسترسیتی توسط فیل فودن کار را به تساوی کشاند اما لیورپولی‌ها بار دیگر در دقیقه 76 و این بار با گلزنی محمد صلاح پیش افتادند. 9 دقیقه به پایان مسابقه مانده بود که کوین‌دی‌بروین گل دوم سیتی را زد و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از شکست نجات داد. محمد صلاح با گلی که در این بازی زد پنج گله شد و در کنار مایکل آنتونیو مهاجم وستهام در رده دوم برترین گلزنان این فصل لیگ برتر جزیره قرار گرفت.

منچستر سیتی و لیورپول

با این نتیجه لیورپول و منچسترسیتی به ترتیب 15 و 14 امتیازی شدند و در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند. در پایان هفته هفتم لیگ برتر جزیره چلسی 16 امتیازی صدرنشین است و پس از آن لیورپول و منچسترسیتی به ترتیب با 15 و 14 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. منچستریونایتد هم با 14 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده چهارم است.

ناپولی به برد‌های متوالی‌اش ادامه داد/ پیروزی آسان شاگردان مورینیو مقابل امپولی

در چارچوب دیدارهای هفته هفتم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) دو بازی مهم در ورزشگاه‌های المپیکوی شهر رم و آرتمیو فرانکی شهر فلورانس برگزار شد که در پایان آنها تیم‌‌های رم و ناپولی مقابل رقبا به برتری دست پیدا کردند. در ورزشگاه المپیکو تیم فوتبال رم که میزبان امپولی بود، میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. لورنتزو پلگرینی در دقیقه 42 و هنریک مخیتاریان در دقیقه 48 گل‌های تیم رم را در این بازی به ثمر رساندند. این پنجمین پیروزی شاگردان ژوزه مورینیو در این فصل بود که آنها را 15 امتیازی کرد و به رده چهارم رساند.

در ورزشگاه آرتمیو فرانکی هم ناپولی موفق شد میزبان خود فیورنتینا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. فیورنتینا در این بازی با گلی که لوکاس مارتینس کوارتا در دقیقه 28 به ثمر رساند از مردان لوچانو اسپالتی پیش افتاد، اما ناپولی تنها 10 دقیقه بعد به وسیله ایروینگ لوسانو در دقیقه 38 کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم ناپولی به گل دوم رسید و این بار امیر رحمانی بود که در دقیقه 50 دروازه بنفش‌پوشان فلورانس را باز کرد.

ناپولی

این نتیجه تداوم‌بخش رکورد صد درصدی ناپولی در فصل جاری بود که هفتمین برد خود در هفتمین هفته را کسب کرد و با 21 امتیاز صدر جدول را حفظ کرد.

پیروزی میلان مقابل آتالانتا

از هفته هفتم رقابت های سری آ ایتالیا، میلان در خانه آتالانتا در برگامو به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. روسونری در این بازی با 3 گل از حریف خود پیش بود اما آتالانتا در دقایق پایانی موتورش روشن شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند اما در نهایت میلان این بازی را به سود خود پایان داد.گل های این بازی را کالابریا دقیقه یک، تونالی 42 و رافائل لیائو 78 برای میلان به ثمر رساندند و گل های آتالانتا توسط زاپاتا در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. میلان با این برد 19 امتیازی شد و بالاتر از اینتر به رده دوم صعود کرد.

پیروزی پورتیموننزه مقابل بنفیکا در شب نیمکت نشینی نیازمند

در ادامه هفته هشتم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، بنفیکا صدرنشین مقتدر لیگ این کشور که با اقتدار و با 7 برد متوالی در صدر قرار دارد و هفته گذشته بارسلونا را با 3 گل در لیگ قهرمانان تحقیر کرده بود در ورزشگاه خانگی خود میزبان پورتیموننزه و یاران پیام نیازمند بود و با یک گل شکست خورد. تک گل بازی را پوسینولو در دقیقه 66 به ثمر رساند. در این بازی پیام نیازمند بازیکن ایرانی در میدان حضور نداشت و بر روی نیمکت قرار گرفت. پورتیموننزه با این برد با 14 امتیاز پنجم است. بنفیکا هم با 21 امتیاز در صدر قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید