گزارش تمرین تیم ملی فوتبال| آماده باش برای بازی با امارات! +عکس

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور تمام بازیکنان داخلی و در غیاب لژیونرها برگزار شد. شاگردان اسکوچیچ پنج شنبه برای بازی با امارات در انتخابی جام جهانی راهی این کشور می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اولین تمرین تیم ملی فوتبال برای 2 دیدار پیش رو مقابل امارات و کره جنوبی پیش از ظهر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در تمرین امروز کریم باقری و سایر دستیاران اسکوچیچ حضور داشتند ضمن آنکه لژیونرهای فوتبال کشورمان در امارات به جمع سایر ملی پوشان اضافه شدند. دراگان اسکوچیچ امروز با لباس آبی رنگ در تمرین تیم ملی حضوری پررنگ داشت و برنامه های ملی پوشان را به آنها یادآور شد.

تیم ملی ایران امروز در دبی تمرین نخواهد کرد. اسکوچیچ بدش نمی آمد یک جلسه تمرینی سبک را برای ملی پوشان برگزار کند ولی از این کار منصرف شد. دلیل آن هم تست کرونای ملی پوشان است. بازیکنان و اعضای تیم به محض ورود به دبی تست کرونا می دهند. جواب تست هم چند ساعت بعد می آید. به همین خاطر تیم ملی امروز را کامل از دست می دهد و نمی تواند در دبی تمرین کند. از صبح فردا بازیکنان تمرینات شان را شروع می کنند. تیم ملی تا روز بازی سه جلسه تمرین خواهد داشت. از تمرین سه شنبه همه نفرات اضافه می شوند.

جواب تست کرونای ملی پوشان منفی شد اما به محض ورود به فرودگاه امارات دوباره تست کرونا می دهند. تیم ملی ساعت 14 امروز از طریق سی آی پی فرودگاه امام خمینی(ره) و با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد این کشور ترک می کند. 

 

تمرین تیم ملی کریم باقری

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی دراگان اسکوچیچ وحید هاشمیان

دیدگاه تان را بنویسید