گزارش جی پلاس؛ ایران ۳ - صربستان ۲

شروع خوب ایران؛ برد مهم فوتسالیست ها مقابل صربستان در جام جهانی+ عکس

تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2021 امشب (سه شنبه) به مصاف صربستان رفت و این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود ملی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار خود در جام جهانی فوتسال 2021 امشب از ساعت 19:30 به مصاف صربستان رفت و این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود ملی پوشان به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران : علیرضا صمیمی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، مهدی جاوید

ترکیب تیم ملی صربستان:‌ میودراگ آکسنتییویچ، دراگان تومیچ، ژووان لازارویچ، استفان راکیچ، اسلوبودان رایکوویچ

گزارش بازی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی خیلی زود و در دقیقه ۴ توسط احمدی و فخیم به گل رسید و در دقیقه 18 قفل دروازه علیرضا صمیمی بالاخره شکست و استویکوویچ توپ ارسالی از کرنر سمت چپ را با شوت سرضرب تبدیل به گل کرد. در دقیقه 27 مهدی جاوید پس از حرکت در سمت چپ زمین به احمد اسماعیل‌پور پاس داد که چرخش و شوت زمینی فنی این بازیکن وارد دروازه صربستان شد.

حاشیه بازی

حمید احمدی که زننده گل اول بود و یک کارت زرد هم در لحظات ابتدایی مسابقه دریافت کرد، در دقیقه 11 پس از ضربه شدیدی که با دست به صورت بازیکن صربستان زد، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا ایران به مدت دو دقیقه با 4 بازیکن به بازی ادامه دهد. تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه 18 باز هم روی یک کرنر به گل رسید که داور آن را مردود اعلام کرد. اعلام یک خطا به سود صربستان در دقیقه 18 موجب اعتراض شدید ناظم‌الشریعه، سرمربی ایران شد تا داور او را با کارت زرد جریمه کند. احمد اسماعیل‌پور، بهترین گلزن ایران در جام جهانی 2016 که گفته می‌شد احتمالا بخاطر مصدومیت نتواند مقابل صربستان به میدان برود، در دقیقه 25 به زمین آمد.

جام جهانی فوتسال 2021 به میزبانی لیتوانی با حضور ۲۴ تیم در قالب شش گروه از بیست و یکم شهریور 1400 آغاز شده است و  تیم ملی فوتسال ایران در گروه ششم این مسابقات با تیم‌های صربستان، آرژانتین و آمریکا همگروه است.

تیم ملی فوتسال ایران - صربستان

تیم ملی فوتسال ایران - صربستان

تیم ملی فوتسال ایران - صربستان

تیم ملی فوتسال ایران - صربستان

تیم ملی فوتسال ایران - صربستان

تیم ملی فوتسال ایران - صربستان

تیم ملی فوتسال ایران - صربستان

حجم ویدیو: 73.00M | مدت زمان ویدیو: 00:07:35 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید