جی پلاس

حاشیه های دیدار استقلال و الهلال| اسماعیلی و قایدی مهمان تقابل بزرگ/ داور به لباس مجیدی گیر داد! + عکس

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به خاطر همرنگ بودن لباسش با بازیکنان این تیم از سوی داور با تذکر رو به رو شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) در دبی و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت و با شکست مقابل این تیم از دور رقابت ها کنار رفت.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ترکیب تیمش را به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری و سبحان خاقانی.  در این ترکیب امین قاسمی نژاد روی نیمکت حضور دارد اما دقایقی بعد لیستی از سوی AFC منتشر شد که نام قاسمی نژاد در ترکیب اصلی این تیم دیده می شود. با این وجود امین قاسمی نژاد در بازی با الهلال از روی نیمکت دیدار تیمش را پیگیری خواهد کرد و ترکیب  از سوی باشگاه استقلال درست اعلام شده است.

همچنین فرشید اسماعیلی هافبک فصل گذشته استقلال که قراردادش با این باشگاه تمدید نشده در ورزشگاه زعبیل حضور دارد و دیدار دو تیم را نظاره خواهد کرد.

مهدی قائدی با حضور در ورزشگاه در کنار فرشید اسماعیلی تماشاگر دیدار استقلال و الهلال شد.

مهدی قایدی

پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال از جایگاه ویژه دیدار دو تیم را تماشا می کند.

در اواخر نیمه اول دیدار استقلال و الهلال داور چینی به فرهاد مجیدی به دلیل همرنگ بودن لباسش با پیراهن استقلال تذکر داد. لباس مجیدی در این دیدار سورمه ای است و لباس استقلال هم آبی، به همین دلیل داور تذکر داد تا سرمربی استقلال به این مساله توجه داشته باشد.

نکته جالب اینجا است که مجیدی در لیگ گذشته نیز با این مشکل مواجه بود و داوران در چند بازی به خاطر همرنگ بودن لباس های و با پیراهن استقلال به سرمربی آبی پوشان تذکر دادند.

در شرایطی که نیمه اول 3 دقیقه وقت اضافه داشت اما بازیکن الهلال در تایم وقت اضافه دچار مصدومیت شد اما داور بدون توجه به وقت تلف شده مصدومیت وی راس 3 دقیقه سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد. این موضوع با اعتراض استقلالی ها توام شد.

در اواخر نیمه اول مجیدی با گابریل پین دستیار ایتالیایی خود مشورت کرد.

گل پیروزی بخش تیم سعودی در نیمه اول را گومیس مهاجم فرانسوی الهلال در دقیقه 38 به ثمر رساند. گومیس با این گل تعداد گل های خود را در لیگ قهرمانان آسیا به همراه الهلال به عدد 18 رساند تا به عنوان بهترین گلزن تاریخ الهلال در آسیا در کنار یاسر القحطانی قرار بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید