جی پلاس؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی 94

محمود فکری به احتمال زیاد رشید مظاهری، محمد نادری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری برای بازی امروز مقابل پرسپولیس در ترکیب قرار می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در بازی معوقه و حساس هفته هشتم لیگ برتر امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۵ در قالب دربی 94 به مصاف پرسپولیس می‌رود. 

پرسپولیس در رده دهم جدول رده بندی جای دارد و استقلال نزدیک به صدر جدول است اما مثل دیدارهای گذشته این دو رقیب دیرینه این بازی هم بدون توجه به جایگاه و اتفاقات پیرامون دو تیم می‌تواند جذاب و مهیج باشد.

محمود فکری برای بازی امروز تنها یک بازیکن خود را در اختیار ندارد. سبحان خاقانی که همچنان با کادر پزشکی تمرین می‌کند از لیست خط خورده اما سایر بازیکنان که طی فصل آسیب داشتند مداوا شده و آماده این بازی خواهند بود.

محمدرشید مظاهری درون دروازه استقلال برای دربی می ایستد. دروازه‌بانی که طی ۷ مسابقه تنها دو گل دریافت کرده و ۵ کلین شیت داشته انتخاب فکری برای بازی با پرسپولیس خواهد بود.

در خط دفاعی اگرچه محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در دسترس هستند اما اینطور به نظر می‌رسد که زوج عارف غلامی و محمدحسین مرادمند عملکرد هماهنگی و کم اشتباهی داشته‌اند تا در کنار احمد موسوی و محمد نادری گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی باشند. نادری که مصدومیتش رفع شده به احتمال زیاد به میلیچ ترجیح داده می‌شود.

در خط میانی استقلال وریا غفوری جانشین فرشید اسماعیلی می‌شود و کاپیتان آبی‌ها به همراه مسعود ریگی، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند خط میانی را تشکیل می‌دهند. اگرچه داریوش شجاعیان و اسماعیلی به عنوان دو بازیکن خلاق کاندیدای حضور در ترکیب  اصلی هستند اما به نظر می‌رسد کمترین تغییر نسبت به بازی گذشته و همینطور استقاده از این دو بازیکن در نیمه دوم بیشتر مدنظر کادرفنی باشد.

برای خط حمله شیخ دیاباته از ابتدا در ترکیب نخواهد بود و تیم با سیستم ۲-۴-۴ دو مهاجم برابر پرسپولیس قرار می‌دهد. بدین ترتیب مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری دو گزینه محتمل خط حمله در بازی حساس عصر امروز خواهند بود که هر دوی آنها تجربه گلزنی در بازی شهرآورد را دارند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

محمدرشید مظاهری، محمد نادری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری

 

دیدگاه تان را بنویسید