جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| بازیکن استقلال در امارات کرونا گرفت؛ سمت جدید پاشازاده در باشگاه آبی پوشان +عکس

تست کرونای علیرضا رضایی ، دروازه بان دوم استقلال مثبت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز شنبه 20 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

لیست آسیایی استقلال اعلام شد

اسامی بازیکنان استقلال که در لیست آسیایی این تیم اعلام شده به شرح زیر است؛

دروازه‌بان؛ سید حسین حسینی، علیرضا رضایی

مدافعان؛ محمد حسین مرادمند، عارف آقاسی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، سید احمد موسوی، وریا غفوری، متین کریم زاده، آرش داجیلری، جعفر سلمانی و سینا خادم پور

هافبک‌ها؛ زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، سبحان خاقانی، آرش رضاوند، امیر حسین حسین زاده و فردین رابط

مهاجمان؛ آرمان رمضانی، محمد رضا آزادی، امین قاسمی نژاد، فردین رابط و امیر ارسلان مطهری

در این لیست علیرضا رضایی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، امیر حسین حسین زاده، محمد رضا آزادی و امین قاسمی نژاد بازیکنانی هستند که به تازگی به این تیم ملحق شده و در صورت حضور در دیدار مقابل الهلال، برای اولین پیراهن این تیم را بر تن خواهند کرد. کاپیتان تیم استقلال وریا غفوری و کاپیتان دوم این تیم سید حسین حسینی است.

بازیکنان تنها با شماره پیراهن‌هایی که در مرحله گروهی بر تن کرده‌اند به میدان می‌روند و بازیکنانی که از استقلال جدا شده‌اند، شماره پیراهن شان قانونا در این بازی‌ها به بازیکن دیگری داده نخواهد شد. بدین ترتیب شماره‌هایی مثل ۷ (دیاباته)، ۱۰ (قایدی)، ۶ (ریگی)، ۸ (اسماعیلی)، ۱۱ (شجاعیان)، ۳ (میلیچ) و ۱۲ (مظاهری) در این بازی‌ها بر تن بازیکن دیگری نخواهد رفت.

 

آبی پوشان قبل از دیدار با الهلال شارژ مالی میشوند

مدیریت باشگاه استقلال درصدد است تا یکی دو روز آینده بخشی از مطالبات آبی پوشان را پرداخت کند. بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حالی تا دو روز دیگر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می‌روند که قبل از این بازی از سوی مدیریت باشگاه شارژ مالی می‌شوند. مدیران باشگاه استقلال به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان تیم را پرداخت میکنند.

بازیکن استقلال در امارات به کرونا مبتلا شد/ 2 نفر دیگر مشکوک هستند

تیم فوتبال استقلال برای برپایی اردوی پیش از بازی با الهلال در دبی حضور دارد و تمرینات خود را در زمین ورزشگاه الوصل امارات پیگیری می کند.

شاگردان فرهاد مجیدی فردا باید تست کرونای پیش از دیدار با الهلال را پشت سر بگذارند اما تست کرونای دروازه بان دوم استقلال مثبت شده است.

گفته می شود 2 نفر از عوامل کادر فنی استقلال هم مشکوک به کرونا هستند. مربی بدنساز و ماساژور این تیم هم مشکوک هستند اما وضعیت دقیق آنها بعد از تست فردا مشخص می شود./ فارس

ارسلان مطهری بهترین گلزن فعلی استقلال در آسیا

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۲ شهریور میزبان الهلال است و تیم پیروز این دیدار می‌تواند به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن راه یابد.

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی برای این دیدار سرنوشت ساز آماده می‌شوند که تنها ۳ بازیکن از جمع آنها سابقه گلزنی در آسیا با پیراهن استقلال را دارد و سایرین در صورت گلزنی در این بازی، نخستین گل آسیایی خود با استقلال را تجربه خواهند کرد.

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه آبی پوشان با ۲ گل در مرحله پلی‌آف، ۲ گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً با ۴ گل آسیایی، بهترین گلزن استقلال در این رقابت‌ها به شمار می‌رود و پس از وی نیز وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با یک گل در مرحله پلی‌آف، ۲ گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً ۳ گل، دومین گلزن برتر این تیم در آسیا است. با این توضیح که یکی از گل‌های غفوری به تیم الهلال بوده و او تنها بازیکنی است که سابقه گلزنی به حریف مرحله یک هشتم نهایی استقلال در آسیا را در کارنامه‌اش دارد.

سومین بازیکنی که سابقه گلزنی با پیراهن استقلال در آسیا را دارد، محمد دانشگر مدافع میانی آنهاست که این بازیکن یک بار در آسیا موفق به گلزنی شده است./ مهر

پاشازاده معاون ورزشی استقلال شد

دیدار تیم‌های استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می‌شود.

مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال از سوی احمد مددی مدیرعامل باشگاه طی حکمی به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب شد.

پاشازاده که سابقه کاپیتانی در استقلال، حضور در تیم ملی ایران و باشگاه های بایر لورکوزن، اشتورم گراتس، راپید وین و غیره را در کارنامه خود دارد، از پیشکسوتان محبوب، تحصیکلرده و جوان فوتبال ایران است که با این حکم به کادر مدیریتی استقلال اضافه شده است.

21

اخبار باشگاه پرسپولیس

اعلام زمان اولین تمرین پرسپولیس در تاجیکستان

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شهر دوشنبه، از ساعت ۱۸ امروز شنبه به وقت محلی(17:30 به وقت تهران) در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه  این تیم و استقلال دوشنبه، آغاز خواهد شد. 

کاروان تیم پرسپولیس شب گذشته در هتل محل اقامت خود در شهر دوشنبه مستقر شد. هوای محل اقامت سرخپوشان ایران، بسیار خوب و مطبوع است. 

سرخ پوشان سه شنبه 23 شهریور دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برابر حریف تاجیکستانی برگزار می کنند.

بازدید نمایندگان پرسپولیس از ورزشگاه استقلال دوشنبه

 افسر امنیتی و دو تن از اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، صبح امروز در ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه، حضور یافتند و از امکانات ورزشگاه و سکوها بازدید به عمل آوردند.

در جریان این بازدید، سکوهای محل استقرار هواداران پرسپولیس در ورزشگاه مشخص شد. سکوهای شماره ۵ و ۶ جهت استقرار و سکوی شماره ۷ جهت نصب پرچم‌های کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تعیین شد.

دیدگاه تان را بنویسید