امیری: نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم/هنوز نتوانستیم سوریه را آنالیز کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی ایران با سوریه گفت: ابتلای اعضای کادر فنی به کرونا شرایط را برای ما خیلی سخت کرد. این جا شرایط سخت است و به طور دائم در اتاق هایمان هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان لژیونر به تدریج به اردو اضافه می‌شوند، اما متاسفانه ابتلای اعضای کادر فنی به کرونا شرایط را برای ما خیلی سخت کرد. این جا شرایط سخت است و به طور دائم در اتاق هایمان هستیم. به هر حال هر هدفی هزینه دارد و وقتی پای جام جهانی به میان بیاید، مشکلات برای ما آسان می‌شوند.

او افزود: می‌دانیم که بازی‌های سختی در پیش داریم و باید با تمام تلاش و تمرکزمان رو به جلو حرکت کنیم و از خودمان مراقبت کنیم، زیرا شرایط عادی نیست و اگر یک نفر به ویروس مبتلا شود، تمام تیم را درگیر بیماری می‌کند. خدا را شکر تاکنون همه چیز روی نظم بوده است و امیدوارم همه چیز تداوم داشته باشد. نباید اشتباهات دور اول انتخابی را تکرار کنیم تا کارمان سخت نشود. ان شاءالله شروع پرقدرتی داشته باشیم.

امیری درباره آنالیز تیم ملی سوریه گفت: متاسفانه هنوز جلسات آنالیز برگزار نشده است. البته اطلاعات شفاهی به ما داده اند، اما به خاطر بیماری اسکوچیچ هنوز نتوانستیم آنالیز خوبی از تیم ملی سوریه داشته باشیم. چند ماه پیش مقابل این تیم بازی کردیم، اما اکنون این تیم دچار تغییرات زیادی شده است. در سال‌های گذشته بازی‌های زیادی با این تیم داشتیم و می‌دانیم که کار سختی داریم، اما خدا را شکر که بازی در ایران برگزار می‌شود و امتیاز میزبانی خیلی به سود ما شد. امیدوارم اعضای کادرفنی زودتر سلامت خودشان را به دست بیاورند تا تمرینات را جدی‌تر پیگیری کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره سلب امتیاز میزبانی از ایران در رقابت‌های ملی و باشگاهی در سطح قاره‌ای گفت: میزبانی ایران یک نکته خیلی مثبت است. بازی‌های ایران در دور قبل انتخابی را به ناحق در جای دیگر برگزار کردند. برگزاری مسابقات تیم ملی در ایران نشان از درایت فدراسیون دارد. وقتی در کشور خودمان بازی می‌کنیم راحت‌تر هستیم و شرایط ریکاوری و تمرین ما بهتر می‌شود. همین که هتل ما به کمپ نزدیک است، روند ریکاوری جلو می‌افتد و این یک امتیاز است که به ما کمک می‌کند. امیدوارم با شروع خوب و کسب ۳ امتیاز بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید