امیری: باید با MRI مشخص شود به بازی ها می رسم یا نه/ جهانبخش: می‌خواهم در باشگاهی باشم که بازی کنم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در شرایط کنونی هر تصمیمی غیر از ابقای کادر فنی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌وحید امیری در حاشیه مراسم تجلیل از ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: شرایط یک ماه گذشته با یک سال پیش اصلاًقابل مقایسه نیست. خدا را شکر با دعای خیر مردم اتفاقات خیلی خوبی رخ داد، اما هنوز راه درازی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم، چون می‌دانیم کارمان به مراتب سخت‌تر است. بازهم مردم باید باید انرژی مثبت برای تیم بفرستند و مسئولان پشت تیم باشند تا بتوانیم برای سومین‌بار متوالی راهی جام‌جهانی شویم. 

وی ادامه داد: همه عوامل دست به دست هم دادند تا توانستیم در 4 مسابقه به پیروزی برسیم. از نظر غرور ملی بسیار به ما بر خورده بود و همه مصمم شده بودند که در این مسابقات همه چیز را جبران کنند. از کار زیاد و تلاش شبانه روزی کادر فنی و همه مسئولان و تلاش بازیکنان که در رطوبت بالا توانستند این افتخار را رقم بزنند نباید به سادگی گذشت.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اتمام زمان قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون ایران گفت: هر تصمیمی غیر از ابقای کادر فنی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد. این نظر شخصی من است. تیم ملی 4 بازی داشته که 2 تا آنها بسیار حساس بود که فکر می‌کنم انتظارات برآورده شد و حالا نباید دنبال موضوع دیگری باشیم. هر اتفاق دیگری رخ دهد به فوتبال ملی لطمه وارد خواهد شد. در حال حاضر شرایط برای تغییر کادر فنی فراهم نیست و تیمی که موفقیت کسب کرده و کادر فنی که تا اینجای کار به عنوان یک لیدر تیم را راهنمایی کرده است نباید این صحبت‌ها درموردش مطرح شود. فرصت زیادی نیست و ممکن است تیم وارد حاشیه شود.

امیری درخصوص وضعیت مصدومیتش، عنوان کرد: از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم، اما خدا را شکر با درایت کادر پزشکی تیم ملی شرایط خوبی دارم. باید شرایط را بررسی کنم و MRI بگیرم تا ببینم به بازی‌های باشگاهی می‌رسم یا خیر. 

 

 

جهانبخش: می‌خواهم در باشگاهی باشم که بازی کنم

علیرضا جهانبخش در حاشیه مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما حقمان این بود که میزبانی را در دست گیریم ولی میزبان به ناحق از ما گرفته شد. نسبت به شرایطی که برای ایجاد کرده بودند ما نشان دادیم که هر چقدر شرایط برای ما سخت‌تر شود،‌ قوی‌تر می‌شویم و تلاش بچه‌ها بیشتر می‌شود. ما این بازی‌ها را وظیفه خودمان می‌دانستیم و می‌دانستیم حقی بر گردن ما سوار شده است و می‌خواستیم در این شرایط سخت اقتصادی خنده بر لبان مردم کشورمان بیاوریم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سربلند از این بازی‌ها خارج شویم. می‌دانستیم بازی‌های سختی پیش روی ما قرار دارد ولی بازی به بازی پیش رفتیم و توانستیم 4 برد کسب کنیم و به حقمان یعنی صدرنشین گروه برسیم. 

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در خصوص رابطه بازیکنان با اسکوچیچ گفت: تلاش بر این بود به خاطر زمان کمی که داشتیم،‌ از تمام استعدادهای تیم استفاده شود. به نظرم شرایط تیم با توجه به زمانی اندکی که وجود داشت خوب بود. من خودم اولین اردویم را تجربه کردم و تنها 2 هفته از تیم ملی گذشته است. کلی اتفاق در اردو افتاد و از نظر شرایط تمرینی اتفاقات زیادی در  تیم افتاد. به همین دلیل باید زمان داد تا متوجه شویم که به چه شکلی باید شرایط تیم دنبال شود. بچه‌ها فوق ‌العاده کار کردند و یک دلی خوبی در تیم وجود داشت. 

جهانبخش در خصوص ماندن اسکوچیچ در تیم اظهار داشت: این وظیفه ما نیست و ما به عنوان بازیکن نمی‌توانیم در این خصوص صحبت کنیم. در گذشته هم تصمیماتی گرفته شد که ما در آن نقشی نداشتیم. به نظرم مهمترین وظیفه ما این است که به عنوان بازیکن نهایت تلاشمان در زمین فوتبال به ثبت رسانیم. بیرون زمین بر عهده مسئولین است و آنها باید تصمیمات را اتخاذ کنند. الان تصمیم در دست فدراسیون است و ما به عنوان بازیکن نقشی در آن نداریم. ما شرایط متفاوتی در این 4 بازی داشتیم و احساسات دیگر دخیل نیست. باید تصمیمات منطقی گرفته شود. 

وی در خصوص آینده باشگاهی خود گفت: قطعا تصمیمی خواهم گرفت که به آینده‌ام کمک کند. من 3 هفته دیگر دیگر به انگلیس بازمی‌گردم و در اندیشه این هستم که تصمیم خوبی بگیرم مخصوصا اینکه سال آینده ما جام جهانی داریم. سال خیلی مهمی برای ماست و تصمیمی که خواهم گرفت قطعا به فوتبالم کمک خواهد کرد. دوست دارم بیشتر بازی کنم و در این یکی دو سال شرایط طوری رقم خورد که آنجور که دلم می‌خواست رخ نداد. به موقع در خصوص شرایطی که در باشگاهم رخ داد صحبت خواهم کرد. 

جهانبخش در خصوص اینکه آیا برایتون را ترک می‌کند اظهار داشت: الان اصلا حرفه‌ای نیست که در این خصوص صحبت کنم. من 2 سال دیگر با برایتون قرارداد دارم و باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود. من به عنوان یک بازیکن دوست دارم که بازی کنم. مرحله بعدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان خیلی مهم خواهد بود و برای یک فوتبالیست مهم این است که بتواند بیشتر در زمین بازی کند و بتواند فرم خودش را حفظ کند. بسیاری از بازیکنان تیم ملی شرایط خیلی خوبی در باشگاهشان طی کردند و من می‌خواهم این شرایط را بدست آورم. 

دیدگاه تان را بنویسید