امیری: بخاطر سلامتی بازیکنان مسابقه با مالی لغو شد/امیدوارم از تیم ملی حمایت شود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بازی با مالی انجام می‌شد خیلی خوب بود اما با توجه به شرایط کرونا حفظ سلامتی بازیکنان تیم ملی صلاح بود که این مسابقه لغو شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید امیری در مورد برگزاری اردوی تیم ملی ایران در ترکیه گفت: اردوی خوبی داشتیم اما متاسفانه بازی تدارکاتی با مالی لغو شد. تمرینات خوبی داشتیم و بازی خوبی با ازبکستان انجام دادیم. با توجه به مدت کمی که بازیکنان بعد از وقفه طولانی کنار هم قرار گرفتند و بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دادیم، نتیجه خوبی کسب کردیم. اگر بازی با مالی انجام می‌شد خیلی خوب بود اما با توجه به شرایط کرونا حفظ سلامتی بازیکنان تیم ملی صلاح بود که این مسابقه لغو شود و اردوی خیلی خوبی بود.

وی افزود: اسکوچیچ نشان داد مربی خوبی است و ارتباط خیلی خوبی بین بازیکنان برقرار کردند. در این اردو بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده بودند و در این اردو صمیمت بین بازیکنان خیلی زیاد بود و  خود سرمربی روی این مساله تاکید داشتند که جو خوبی در تیم ملی حاکم شود که خدا را شکر این اتفاق افتاد. امیدوارم همه از تیم ملی حمایت کنند. بعد از حدود یک سال  تیم ملی اردوی برگزار کرد امیدوارم این اردوها برگزار شود و شرایط برای موفقیت تیم ملی فراهم شود.  کادرفنی شبانه روز تلاش کردند تا شرایط  تیم ها را به  خوبی آنالیز کنند و تیم خوبی  را آماده مسابقات کنند.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم تیم ملی دوباره به جام جهانی صعود کند و شرایط برای افتخار آفرینی فراهم شود. 

دیدگاه تان را بنویسید