جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| خداحافظی ریگی با هواداران؛ احضار غفوری به کمیته انضباطی+ عکس

مسعود ریگی با ارسال پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز شنبه 6 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

برخلاف ادعای مدیرعامل آبی ها؛ اسماعیلی به دادسرا احضار شد

 

 چندی پیش احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد خداوکیلی از فرشید اسماعیلی به دادسرا شکایت نکردم اما یک سوء تفاهمی پیش آمده بود و واحد حقوقی ما اقدامی کرده بود که جلوی آن را گرفتم.حالا با گذشت چند وقت از آن مصاحبه فرشید اسماعیلی به دادسرا احضار شده و وی باید بابت مصاحبه به دادسرا برود و توضیح بدهد.

احضار وریا غفوری به کمیته انضباطی

باشگاه استقلال ووریا غفوری کاپیتان این تیم را به دلیل مصاحبه بعد از دیدار با پرسپولیس به کمیته انضباطی فرا خواند.

همچنین این بازیکن به دلیل استوری علیه مسئولان این باشگاه و فعالیت در فضای مجازی که به آن در نامه های زیر اشاره شده به کمیته انضباطی فرا خوانده شده است.

احضار غفوری به کمیته انضباطی

نخستین تمرین قاسمی نژاد در استقلال 

امین قاسمی‌نژاد مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال، اولین تمرین خود را با این تیم برگزار کرد.

او در ابتدای این تمرین، با استقبال هم تیمی‌هایش روبه‌رو شد.

نخستین تمرین قاسمی نژاد با آبی ها

خداحافظی ریگی از هواداران آبی ها

مسعود ریگی ، بازیکن استقلال از هواداران آبی ها خداحافظی کرد.ریگی با ارسال پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال حلالیت طلبید.

خداحافظی مسعود ریگی از هواداران استقلال

پرونده مظاهری در کمیته اخلاق بسته شد

رشید مظاهری دروازه بان و سعید عزیزیان مربی سابق دروازه بانان تیم فوتبال استقلال که سال گذشته با یکدیگر درگیر شده بودند امروز آشتی کردند.

سعید عزیزیان مربی دروازه بان های سابق آبی‌ها مدعی بود که رشید مظاهری به او توهین کرده است و به همین منظور از او به کمیته اخلاق شکایت کرد.

در حال حاضر هر ۲ فرد با پادمیانی نزدیکان خود آشتی کردند تا پرونده شکایت عزیزیان از مظاهری در کمیته اخلاق مختومه شود.

پست اینستاگرامی رشید مظاهری بعد از حواشی اخیر

رشید مظاهری که در روزهای گذشته با باشگاه استقلال اختلافاتی داشت و شایعه جدایی او مطرح شده بود امروز با ارسال پستی در اینستاگرام عنوان کرد در این باشگاه می ماند.

پست اینستاگرامی رشید مظاهری بعد از حواشی اخیر

اخبار باشگاه پرسپولیس

نعمتی قید شماره ۸ پرسپولیس را زد

پس از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس، گفته می‌شد در فصل جدید فوتبال ایران قرار است سیامک نعمتی پیراهن شماره ۸ را برتن کند.

دقایقی قبل سیامک نعمتی، هافبک سرخ‌ها با انتشار پستی اعلام کرد در فصل جدید هم پیراهن شماره ۸۸ بر تن خواهد کرد.

 

گفته می‌شود به احتمال زیاد رضا اسدی پیراهن شماره ۸ را برتن خواهد کرد.

411

نگرانی نماینده پرسپولیس از وضعیت میزبانی تاجیکستان

باشگاه پرسپولیس روز 23 شهریور باید در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه بروند. 

باشگاه پرسپولیس با هماهنگی یحیی گل‌محمدی، نماینده‌ای به شهر دوشنبه فرستاد تا مامور سنجش شرایط میزبانی، بازدید از زمین اصلی و تمرینی، هتل محل اقامت و... قبل از سفر قرمزپوشان به کشور تاجیکستان باشد. 

محمد عسگری دستیار گل‌محمدی که در شهر دوشنبه مستقر شده، در این مورد به رسانه رسمی باشگاه گفت: مردم تاجیکستان، همزبان و مهربان هستند و با کشورمان، نزدیکی فرهنگی دارند. این مسائل می‌تواند سفر پرسپولیس به شهر دوشنبه را تسهیل کند اما شرایط بازی نگران کننده به نظر می‌رسد. 

این مربی جوان ادامه داد: از زمان ورودم به شهر دوشنبه، تلاش زیادی کردم تا وارد زمین اصلی برگزاری بازی شوم و به بررسی شرایط ورزشگاه بپردازم اما هنوز موفق به این کار نشده‌ام. حتی زمینی که قرار است برای تمرینات پرسپولیس اختصاص داده شود را ندیده‌ام. با اینکه باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال ایران برای ایجاد هماهنگی سفر من به تاجیکستان و بررسی شرایط میزبانی حریف، نامه‌نگاری کرده اما همکاری زیادی دیده نمی‌شود. این موضوعی است که می‌تواند ما را نگران کند.

عسگری افزود: هتلی که از سوی باشگاه برای اقامت پرسپولیس رزرو شده، هتل قابل قبولی است ولی تا به حال، فقط موضوع هتل مرا امیدوار کرده و در باقی مسائل از جمله بازدید از اماکن تمرینی، زمین بازی و همکاری در جهت بررسی شرایط دیدار با استقلال تاجیکستان با مشکلاتی مواجه هستیم. البته سفارت ایران در دوشنبه، تلاش‌هایی داشته اما فضای همکاری کامل برای به دست آوردن اطلاعاتی که نیاز داریم، شکل نگرفته است. 

وی افزود: من در شهر دوشنبه منتظر هستم که شرایط فعلی دچار تغییر شود و با همکاری بیشتری از سوی فدارسیون فوتبال کشورمان، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ارکان مدیریتی تیم رقیب و فدراسیون تاجیکستان مواجه شویم.

دیدگاه تان را بنویسید